הסחורה שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)
הסחורה שנתפסה (צילום: דוברות המשטרה)

סכנה לבריאות הציבור: סחורה מובחרת ללא פיקוח נתפסה בירושלים

במהלך מבצע אכיפה משולב שנערך אתמול, רביעי, במתחם שוק מחנה יהודה והשוק הסיטונאי גבעת שאול נתפסה סחורה מוברחת המהווה סיכון לבריאות הציבור ונאספו ראיות בדבר עבירות העלמת הכנסה בסך מיליוני שקלים. שני חשודים נעצרו

פורסם בתאריך: 15.12.22 11:30

בפעילות אכיפה משולבת ומשותפת של משטרת ישראל יחד עם גורמי האכיפה במס הכנסה, במשרד החקלאות ובפרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), שנערכה אמש (רביעי) בירושלים, נתפסה סחורה מוברחת המהווה סיכון לבריאות הציבור ונאספו ראיות בדבר עבירות העלמת הכנסה בסך מיליוני שקלים. שני חשודים, תושב בית חנינא ותושבת איו"ש, נעצרו על ידי המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, התקיים מבצע אכיפה משולב בו נטלו חלק שוטרי ובלשי תחנת המשטרה לב הבירה ממחוז ירושלים יחד עם פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום במס הכנסה, יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות ונציגי פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי), כנגד עבירות שיש בהן סכנה לבריאות הציבור ועבירות מס.

"כוחות המשטרה הרבים לצד גורמי האכיפה השונים, הגיעו למתחם שוק מחנה יהודה והשוק הסיטונאי גבעת שאול שם אותרו ונתפסו עשרות ק"ג של סחורה החשודה כמוברחת ללא פיקוח משטחי עזה אל מדינת ישראל, מלפפונים ותותים, העלולים להוות בשל כך סכנה ממשית לבריאות הציבור".

עוד נמסר כי "בנוסף, נעצר בעליהם של מספר דוכני ממכר של פירות וירקות אלו שנתפסו, תושב בית חנינא בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות מס והעלמת הכנסות בשווי של מיליוני שקלים ונערך חיפוש על ידי כוחות המשטרה ואכיפה הנוספים בביתו של החשוד ובבית משפחתו. יחד עמו נעצרה בת זוגו, שוהה בלתי חוקית תושבת איו"ש בשנות ה-20 לחייה, והיא הועברה לחקירה בגין כניסה לישראל שלא כחוק.

"במסגרת אותם חיפושים שנערכו, נתפס כלי רכב שבכוונת המשטרה וגופי האכיפה לחלטו, ונמצא כי החשוד העסיק עובדים מבלי שדיווח אודותם כחוק. כמו כן, נתפסו מסמכים שונים המחזקים את החשדות כלפיו בביצוע עבירות מס, כאמור, בין היתר נתפס בביתו פנקס ריק על שם סיטונאי ידוע ומוכר בשוק הסיטונאי שבדיקה מולו העלתה כי פנקס זה לא אמור להימצא ברשותו של החשוד. להערכת גורמי החקירה, פנקס זה שימש את החשוד ל"הכשרת" הברחת הסחורות".

במשטרה מציינים כי "חקירת גופי האכיפה ומשטרת ישראל נמשכת וייתכן כי ייחקרו מעורבים נוספים ככל ויעלה צורך בהתאם להתפתחות בחקירת המעורבים".


מבצע אכיפה (צילום: דוברות המשטרה)

מבצע אכיפה (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול עם רשויות האכיפה השונות לאכיפת החוק, למיצוי הדין עם עבריינים ולשמירה על שלום הציבור, בטחונו, רכושו, איכות חייו ובריאותו".


מחפשים דירת 5 חדרים ברמות? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודי

    כל הכבוד זה פשע לכל דבר בסיכון חסר אחריות של הציבור ותמיכה בעויינים שבזים לקיומינו

  2. יצאתי לתשובה הנכונה

    חחח איך בדיוק סכנה לבריאות?? שאם הגזענים בנכם אוכלים את התותים הם הופכים לאנשים יותר הגיונים? די נו שיתביישו לכם עם השנאה שלכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר