אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)
אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)

כיכר ספרא: אלעד מלכא מסיעת התעוררות חוזר למועצת העירייה

מלכא, מחליף את חנן רובין, שהתפטר מתפקידו כחבר מועצה לאחר ארבע שנים

פורסם בתאריך: 16.10.17 12:06

חילופי נציגים במועצת העירייה מטעם סיעת התעוררות: אלעד מלכא, שכבר שימש בעבר חבר מועצת העירייה, מחליף את חנן רובין, שהתפטר מתפקידו לאחר ארבע שנים. "תנועת התעוררות מודה מקרב לב לחבר המועצה היוצא, חנן רובין, על שירות משמעותי עבור ירושלים ועבור התנועה", נמסר מהתעוררות, "אנו מקדמים בברכה את פני חבר המועצה הנכנס, אלעד מלכא, ומשוכנעים כי חזרתו והמחויבות שלו יסייעו לנו באתגרים הגדולים בשנה הקרובה".

 



 

מלכא הוא ממקימי אגד Watch, קבוצת פייסבוק שמונה מאות חברים, שמטרתה לפקח על שירות אגד לנוסעים בעיר. בין השאר פועל מלכא להפעלת מוניות שירות בירושלים – מהלך שיכול להוביל להקלה בעומסים ובצפיפות באוטובוסים.

 

אלעד מלכא, מייסד אגד Watch (צילום: ארנון בוסאני)

אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)

מלכא מציין: "אני גאה לחזור למועצת העיר. את חלקה הראשון של הקדנציה סיימתי עם רעב לעשות עוד, ועם סיפוק עצום מהזכות לשרת את תושבי ותושבות ירושלים. האתגרים שבפניהם ניצבת העיר התחדדו בשנה וחצי האחרונות, ויש לי הזכות לחזור ולהשפיע על האופן שבו נתמודד עם האתגרים הללו".

"היתה לי הזכות לייצג במועצת העיר ירושלים את תושבי העיר ואת תנועת התעוררות בארבע השנים האחרונות", מוסר רובין, "ואני עוזב בתחושה שהצלחנו לייצר שינוי חיובי ועמוק בתחומים שעליהם הופקדתי. אני נשאר מחויב לירושלים ולהצלחתה, ואמשיך לפעול בכל המישורים על מנת לסייע לה להיות מגדלור לעולם היהודי ובכלל".

חבר המועצה חנן רובין התעוררות

חנן רובין


וידאו – קטסטרופה באוטובוסים בעיר: דוחק, עומס, צפיפות

שאטלים בחינם לעובדים בגבעת שאול

האם הייתם רוצים לראות את ניר ברקת מתמודד לקדנציה שלישית?


"אני מודה לחנן רובין על שירות אדיר למען ירושלים ולמען התעוררות", אומר יו"ר הסיעה סגן ראש העיר עופר ברקוביץ. "חנן היה שותף מצוין לפעילות הענפה של התעוררות בשנים האחרונות. אני גאה על חזרתו של אלעד מלכא – מעמודי התווך של התנועה וחבר מועצת עיר מצוין, שמוביל עשרות מהלכים בתחומי דת ועיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר