חרדים, עצרת, אברכים (צילום: אורן בן-חקון )
(צילום: אורן בן-חקון )

היום, שני, ציר גולדה מאיר: שיבושים קשים בתנועה בשל עצרת בחירות

היום, שני, תתקיים ברחוב שפע חיים ברוממה, סמוך לציר גולדה מאיר, עצרת בחירות של מפלגת יהדות התורה. רחובות רבים יסגרו לתנועה ובמשטרה מזהירים כי "צפויים עומסי תנועה גדולים בכל האיזור והסביבה"

פורסם בתאריך: 7.4.19 22:18

עצרת בחירות בהשתתפות בכירי הרבנים החרדים תתקיים הבוקר, שני (8.4) ברחוב שפע חיים ברוממה, סמוך לציר גולדה מאיר לכיוון רוממה. בעצרת צפויים להשתתף רבבות ובשל כך צפויים שיבושים גדולים בכל אזור הר חוצבים, אשר ישפיעו כל כל תושבי צפון העיר.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

החל מהלילה, ראשון, בשעה 23:00 ייסגר לתנועת כלי רכב קטע הכביש שבין כיכר סלאנים לבין צומת רחוב חיים שפע-שדרות גולדה מאיר. מחר, שני, בשעה 15:00 ייסגרו לתנועת כלי רכב כל רחוב שפע חיים, כמו גם כל הרחובות המובילים אליו. ממשטרת ירושלים נמסר כי מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות וכי בכל האזור צפויים עומסי תנועה קשים. קווי התחבורה הציבורית יפעלו בקווים חלופיים.



"מחר, יום ב' ה-8.4 צפויה להתקיים ברחוב שפע חיים עצרת אליה צפויים להגיע אלפים", נמסר ממשטרת ירושלים. "בעקבות כך, הלילה (7.4) מהשעה 23:00 ועד למחר בשעות הערב יסגר רחוב שפע חיים בחלקו בין צומת שד’ גולדה/שפע חיים ועד לכיכר ברחוב שפע חיים. ביום שני מהשעה 15:00 ייסגר כל רחוב שפע חיים לשני הכיוונים והרחובות הסמוכים והמובילים לרחוב. בעקבות האירוע צפויים עומסי תנועה גדולים בכל האיזור והסביבה. הרחובות יפתחו לתנועת כלי רכב בשעות הערב".

הרב חיים קנייבסקי (צילום: מוישימי)

הרב חיים קנייבסקי (צילום: מוישימי)

ל"כל העיר" נודע כי מדובר בעצרת בחירות של מפלגת יהדות התורה. את העצרת צפויים לפקוד אלפי אם לא רבבות אברכים וזאת בשל השתתפותם של מנהיג הציבור החרדי-ליטאי הרב חיים קנייבסקי ושל האדמו"ר מגור הרב יעקב אריה אלתר. בעצרת צפויים השניים לקרוא לציבור לממש את זכותם ולבחור בבחירות שיתקיימו ביום שלישי.

לדברי דניאל כהן, חרדי שמתגורר ברחוב שפע חיים: "מדובר במפגש פסגה של כל בכירי הרבנים החרדים, גם כאלה שהיו באיזושהו מובן משני צדי המתרס בבחירות לראשות העיר. לקראת הבחירות לכנסת הם מגיעים ביחד מתוך מטרה לקרוא לאחדות במגזר החרדי ולהוציא את כל האברכים להצביע. אל העצרת צפויים להגיע אלפים רבים כי לא בכל יום מגיעים בכירי הרבנים לירושלים. אני יכול לומר שהילדים שלי כבר מתרגשים לקראת העצרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באמת תפסיקו עם צמד המילים הדפוק הזה….על זה נאמר על ראש הגנב בוער הכובע….מי שאוכל חינם וגונב אנשים אוהב למצוא על מי להפיל את זה ….שבו בשקט ותאכלו ת'לב על החיים היפים שהקמנו לעצמינו בלי שום עזרה מצידכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר