נופי מכמש (הדמיה: ורה לוין ושפנר אנדרי D3)

ירושלים? נופי מכמש

רבע שעה מירושלים, נמצא הפרויקט החדש 'נופי מכמש' ביישוב מעלה מכמש, שיספק לכם הרגשה של עיר עם סביבה קהילתית מגוונת, חזקה ותומכת. והכל במחירים שפויים שיאפשרו לכם לחיות את החלום

פורסם בתאריך: 17.2.20 13:58

"היישוב הזה עומד להפוך לאחד היישובים הגדולים והמרכזיים בבנימין". לדברי מישאל חייקין, מזכיר היישוב מעלה מכמש, הפתרון עבור הזוגות הצעירים שנרתעים מגובה מחירי הדיור בירושלים נמצא ממש מעבר לפינה – כרבע שעה מהבירה. "הרבה מאוד מתושבי היישוב עובדים בירושלים בשל המרחק הקצר", הוא מדגיש. לדבריו, בתקופה האחרונה מקודמת באזור תב"ע שמאפשרת בימים אלה את בנייתן של מאות יחידות דיור נוספות במחירים אטרקטיביים ביחס לדירות בירושלים, ותעצים עוד יותר את אחד היישובים החזקים במועצה.

נופי מכמש (הדמיה: ורה לוין ושפנר אנדרי D3)

מעלה מכמש הוא יישוב קהילתי דתי שהוקם בשנת 1981 וכיום מתגוררות בו כ-300 משפחות. ביישוב מערכת חינוך ענפה הכוללת מעון, גני ילדים, בתי ספר ותלמוד תורה שלדברי חייקין מספקת את הצרכים עבור כלל התושבים, כל אחד והשקפת עולמו הדתי. "מדובר בקהילה מאוד מגוונת בין השאר בנושא הרצף הדתי". לדבריו, "היישוב קולט עליה ממדינות רבות ובאופן כללי מתקיימים בו הרבה מאוד פעילויות תרבות וקהילה. אחד המאפיינים החזקים של הקהילה זו מידת החסד והערבות ההדדית שבה". מערכת החינוך ופעילויות התרבות במעלה מכמש כוללות גם מערך חוגים מקצועי ומגוון, תנועות הנוער בני עקיבא ואריאל, בית כנסת וקריית חינוך בה פועלים מכינה קדם צבאית וישיבה ובעתיד יתווספו מרכז פיס ומוסדות נוספים.

בחברה לפיתוח מטה בנימין ח.ל.פ נדל"ן שוקדים על מיזם הבנייה החדש ביישוב הנקרא 'נופי מכמש' שיכלול שבעה בנייני בוטיק ובהם דירות במגוון גדלים ומחירים. בחברה מציינים כי הדירות צפויות להיות גדולות ומרווחות מאוד, עם מפרט טכני עשיר ואיכות בנייה בלתי מתפשרת כפי שהיה במיזמי בנייה קודמים של החברה. בנוסף, הושקעה מחשבה רבה בתכנון המוקפד של הדירות בפרט ועיצוב מרחב הדירה והסביבה בכלל.

נופי מכמש (הדמיה: ורה לוין ושפנר אנדרי D3)

מנכ"ל החברה, אלדד בן זמרה, מציין כי "החברה לפיתוח מטה בנימין שמה לה למטרה להביא בשורה חדשה בתחום הבנייה למגורים, הן ברמת סטנדרט הבנייה והן ברמת השירות". לדבריו, העקרונות המנחים אותם גם בבנייה של פרויקט נופי מכמש זו איכות הבנייה, הקשבה ללקוח וליוויו משלב קבלת המידע הראשוני ועד לאכלוס הבית. הפרויקט משווק על-ידי חברת ב.הראל שיווק נכסים בע"מ. עוד הוא מדגיש כי לחברה יש יתרון בכך שהינה חברה יזמית וקבלנית, דבר הנותן לה יכולות ביצוע גבוהות, וכי "החברה שמה לה למטרה לשמור ולשמר את אמינותה בעיני לקוחותיה מתוך עמידה על שקיפות ואמת. אני משוכנע כי בשורה זו תביא להעלאת המודעות בקרב כלל הגורמים, היוזמים והבונים את יו"ש ומתוך כך להעמקת אחיזת הדורות הבאים בארץ".

חייקין מציין כי אחד הדברים הבולטים ביישוב הוא החיבור של התושבים למקום. "אחת החוזקות הגדולות ביישוב זה דור ההמשך. הרבה מאוד צעירים בני ובנות המקום מתחתנים זה עם זו ויש לא מעט בנים ובנות ממשיכים. בכלל, מראה של דור ראשון, שני ושלישי הוא כלל לא נדיר והתחושה היא שיש ליישוב שורשים חזקים והמשכיות בריאה".


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אביחי דנינו

    בהצלחה רבה בפרוייקט במכמש. מרשים ביותר. בהצלחה למנכ"ל מר אלדד בן זמרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר