רובע 1 (צילום: באדיבות רובע 1)
רובע 1 (צילום: באדיבות רובע 1)

החלה בניית המגדל השני ב"רובע 1" – רובע המגורים החדש של ירושלים"

המגדל השני יהיה זהה למגדל הראשון שאכלוסו מתבצע בעיצומם של ימים אלה. גם הוא יתנשא לגובה של 23 קומות עם 128 דירות של שלושה-שבעה חדרים וכן פנטהאוזים מרווחים של שישה ושבעה חדרים בשטח עם מפרט עשיר וחדשני. יש לכם הזדמנות נדירה לקבוע את ביתכם החדש ב"רובע 1", מתחם המגורים במיקום הכי טוב בירושלים הנגיש לצירי תחבורה מרכזיים ולכל מוקדי העניינים

פורסם בתאריך: 22.9.22 23:22

בימים אלה יצאה לדרך הקמתו של מגדל 2 בפרויקט "רובע 1 – רובע המגורים החדש של ירושלים". המגדל השני נבנה ביתרת המגרש, שבו נבנה המגדל הראשון, בן 23 הקומות, בשדרות הרצל מול המלונות ומיד בכניסה לעיר מכביש 1.

רובע 1 ממוקם בסמוך למרכזים המבוקשים בעיר במשולש הרחובות שדרות הרצל, קריית משה ופיק ובמרחק קצר ממרכז הרב, תחנת הרכבת הראשית ירושלים-תל אביב, מוזיאון ירושלים, האוניברסיטה העברית, מרכזי תרבות, ביניהם: בנייני האומה, סינמה סיטי, קריית הממשלה, מלונות ועוד. כמו כן רובע 1 ממוקם על ציר הרכבת הקלה בשדרות הרצל ובעל נגישות תחבורתית גבוהה של יציאה לכביש 1, לכביש 16 החדש וכן לציר מנחם בגין.

"מדובר בפרויקט הפינוי-בינוי הראשון של ירושלים שנבנה על מגרש בשטח של כ-10 דונם, עם פארק צמוד רחב ומעוצב לרווחת התושבים בקרית משה בכלל ודיירי הפרויקט בפרט", מסביר אריה שמילוביץ, מנהל השיווק. "המגרש, המוכר לרוב הירושלמים בשמו המקורי, 'נאות המקשר', שימש מתחם מגורים ותיק של חברי קואופרטיב אגד, שבו הם התגוררו עם בני משפחותיהם לצד משפחות ותיקות, שרובן ככולן קיבלו דירות במגדל 1 ובמגדל 2, שבנייתו החלה בימים אלה".

לדברי שמילוביץ, בשני המגדלים הייתה הקפדה יתרה, מעבר לנראות התמירה והחדשנית, גם על איכות הבנייה, טרמית/אקוסטית, ועל מפרט עשיר ועדכני.
"רובע 1 מהווה נקודת ציון בולטת בכניסה לעיר, מיד לאחר גשר המיתרים בואכה כביש 1. המגדל מסמל את שער הכניסה הראשי לירושלים, ורובע 1 משלב עבר ועתיד ומציע תמהיל דירות מגוון, מיקום מרכזי וגישה ישירה וקצרה לרובע העסקים החדשני שייבנה במקום".

רובע 1 (הדמיה: ויופוינט)

רובע 1 (הדמיה: ויופוינט)

בפרויקט מוצעות דירות החל משלושה חדרים ועד שבעה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. אכלוסו של המגדל הראשון החל ממש בימים אלה, ונותרו דירות אחרונות לרכישה בקומות הגבוהות לכניסה מיידית. במקביל, החל בימים אלה שיווקו של המגדל השני, כשאכלוסו מתוכנן לעוד כארבע שנים. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים ביטמן בן צור והיזמים הם גלנור בינוי ופיתוח, גלנח השקעות ויסודות צור.

מגדל המגורים הראשון הוא בן 23 קומות ובו 128 דירות של שלושה-שבעה חדרים וכן פנטהאוזים מרווחים של שישה ושבעה חדרים בשטח של כ-205-175 מ"ר עם מרפסות ענקיות, תקרות גבוהות של כ-3.5 מ' ומפרט עשיר, הכולל, בין היתר, פיר אשפה, ארבע מעליות מהירות, שלוש מהן עם מנגנון שבת ולובי כפול ומעוצב.
המגדל השני זהה לאחיו, המגדל הראשוו, כאשר בשני המגדלים הושם דגש על תכנון חדשני ומוקפד. המגדלים בנויים מעל חניון תת קרקעי בן שלוש קומות. עוד במתחם: פארק ירוק גדול עם פינות ישיבה ופינות משחקים לילדים, ובין שני המבנים ייבנה מרכז קהילתי, שיכלול בית כנסת, מתנ"ס וחדרי ישיבות והרצאות. שני המגדלים ינוהלו על ידי חברת ניהול בעלת ותק וניסיון רב עם צבר בניינים רחב בעיר ירושלים.

הדירות המוצעות לשיווק בימים אלו הן של שלושה-שישה חדרים בקומות 10-3, ומחירן החל מ-2.9 מיליון שקלים.

מהו חתך האוכלוסייה המתעניינת ו/או רכשה בפרויקט?

שמילוביץ: "מדובר בתמהיל מגוון ואיכותי של משפחות וזוגות, משפרי דיור וכן מצמצמי דיור. כ-60 אחוז מהרוכשים הם דתיים לאומים; כ-17 אחוז מהם חרדים מודרניים המבקשים להתגורר בסביבה מעורבת, וכ-20 אחוז הם חילוניים. בנוסף, ניתן לראות באופן מובהק שתי אוכלוסיות גיל: האחת של גילאי 55-40, בעלי מקצועות חופשיים וכן עובדי מדינה או בעלי עסקים עצמאיים, והאוכלוסייה השנייה היא של מקטיני דיור, בגילאי 70-55. אלה בעיקר משפחות שילדיהן בגרו ועזבו את הבית, המבקשות להישאר באזור, אך לעבור לדירות קטנות יותר עם מפרט עשיר, קרבה לצירי תנועה ולמקומות התרבות, קניות ופנאי. חלקם תושבים חוזרים וחלקם מירושלים רבתי, שבחרו ברובע 1 כפרויקט המועדף, הנותן להם מענה לצרכים משתנים אלו עם כל היתרונות המאפיינים את מיקומו" .

 

 

פרויקט 'רובע 1' הוא התאגדות של שלושה יזמים: יסודות צור בבעלותו של יזם הנדל"ן הלל יעקובסון, העוסק בתחום ייזום נדל"ן ובנייה במשך 22 שנה; גלנח השקעות – חברת השקעות נדל"ן ירושלמית שנוסדה בשנת 2001 כחברת אחזקות לחברות בנייה ומלונאות, ובשנים האחרונות מובילה תהליכי פינוי-בינוי ותמ"א 38, וחברת גלנור בעלת ניסיון של יותר מ-45 שנה ועוסקת ביזמות פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטים למגורים, מסחר, ביצוע עבודות תשתית ושטחים ציבוריים.
"מהרגע שהפרויקט הראשון יצא לדרך הוא זוכה לביקושים רבים וזאת במיוחד לאור המיקום שלו – הכניסה לעיר, דרכי הגישה והרכבת הקלה, שתחנה שלה ממוקמת במרחק של כ-100 מ' ממתחם המגורים וכן תחנת הרכבת הראשית, שגם היא ממוקמת במרחק הליכה. לא מעט מהרוכשים שלנו עובדים במשרדי ממשלה ובבית החולים שערי צדק, והמיקום מאוד נוח להם. המיקום האטרקטיבי לא פעם חוסך בצורך ברכב משפחתי שני".

מה מבדל אתכם מפרויקטים אחרים?

"מיקום. מיקום. מיקום. וזו לא קלישאה. זאת בנוסף לתכנון המוקפד, המפרט העשיר ואיכות הבנייה שהיא ללא פשרות. אנחנו מעניקים לכל אחד מהלקוחות שלנו יחס אישי וליווי צמוד, החל משלב הרכישה ועד שלב הכניסה לדירה, תוך שימת דגש יתרה על ממשק ישיר מול הלקוח וכמובן מתן ההזדמנות לרכוש את ביתו ברובע המגורים החדש של ירושלים".

ולמה דווקא ירושלים?

"ירושלים, מעבר לייחודה המוכר מאז ומעולם, ממשיכה להיות אחת הערים היותר מבוקשות, גם בקרב יהודי התפוצות וגם בקרב יהודים מקומיים. אנשים שגרו בירושלים ועזבו חוזרים לבירה וכן אנשים מחוץ לעיר מבקשים להתגורר בה. מדובר בהזדמנות של מיקום-מחיר-מפרט הטובה ביותר בתקופה זאת". ||


משרדי רובע 1, רחוב קרית משה 3 ירושלים, טל': 9980*, 02-5000926
אתר החברה >>> 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר