אנתוני וורן ואמל חאיק (צילומים: פייסבוק הפועל ירושלים, אורן בן חקון)
אנתוני וורן ואמל חאיק (צילומים: פייסבוק הפועל ירושלים, אורן בן חקון)

תוכניות הרכש של קטמון: אנתוני וורן ואמל חאיק

המאמן הטרי ליאור זדה והמנהל המקצועי סימנו מספר שחקנים לעונה הבאה. עוז צבאג צפוי לחזור

פורסם בתאריך: 25.5.17 13:31

ליאור זדה מונה השבוע למאמן קטמון, ובצוותא עם המנהל המקצועי שי אהרון והמנכ"ל אורי שרצקי, החל כבר לעבוד במלוא המרץ על ההכנות לעונה הבאה ובעיקר על הרכש שצפוי להגיע.

 

בראש רשימת הרכש נמצא בלם הפועל קרית שמונה יוגב הזוהרוי (לרמן), ששיחק בקטמון לפני שנתיים. ל"ספורט כל העיר" נודע כי המשא ומתן התקדם עד כדי סיכום שבעל פה, אולם אז קיבל הבלם הצעה מפתה מהפועל תל אביב, והוא ככל הנראה יחתום אצל היורדת לליגה הלאומית.

שחקן נוסף שנמצא חזק בתוכניות של קטמון הוא חלוץ הפועל אנתוני וורן, שכבש בעונה החולפת 13 שערי ליגה. כמו במקרה של יוגב הזוהרוי (לרמן), גם בוורן הפועל תל אביב מעוניינת, אבל החלוץ, אשר שוהה בימים אלה בחופשה פרטית בצרפת, מעוניין בשלב זה לנסות ולמצוא קבוצה בליגת העל. אלא שקטמון לא אומרת נואש ובקבוצה מתכננים להגיש בקרוב הצעה לחלוץ הפורה.

שחקן נוסף של הפועל שבקטמון היו רוצים להנחית בקבוצה הוא השוער אמל חאיק, שבסיבוב השני קיבל הזדמנות במשך מספר משחקים והפגין יכולת טובה. הדבר היחיד שיכול להוות מכשול הוא שבקטמון מעוניינים שחאיק ישמש כשוער מחליף בעוד השוער מעדיף לקבל הזדמנות כשוער ראשון, גם אם זה אומר להישאר בהפועל בליגה א'.

מי שצפוי לחזור לקטמון אחרי גלות קצרה בת חצי שנה בנס ציונה הוא הקשר עוז צבאג. על הכוונה להחזיר את צבאג פורסם ב"ספורט כל העיר" כבר לפני כחודש וחצי, כשעזיבתו של בן זקן, זירזה את חזרתו. "זה עדיין לא סופי", אומר צבאג, "אבל אני מאמין שאחזור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר