ג'רמי פארגו, סולימן בריימו (צילומים: ניר קידר)
ג'רמי פארגו, סולימן בריימו (צילומים: ניר קידר)

דעה | יש למה לצפות: למרות ההפסד למכבי, הפועל הוכיחה שיש לה מה למכור

המחצית הראשונה הנהדרת היוותה תזכורת לפוטנציאל הגדול של האדומים. בשנייה הגיעה גם התזכורת מהצד הצהוב. להתראות בגמר סל | טור דעה

פורסם בתאריך: 1.7.20 19:44

למרות מחצית ראשונה יוצאת מן הכלל שכללה הגנה פיזית, התקפה מתואמת והמון נחישות, הפועל ירושלים הפסידה השבוע למכבי תל אביב ובכך הפסידה סופית גם את המקום הראשון והאפשרות לארח את הפיינל פור. הקלאסיקו אמנם נערך ללא קהל, שבדרך כלל מספק תפאורה יפה, אך זכינו למשחק שהזכיר (לי לפחות) למה חיכינו כל כך לחזרה של ליגת העל בכדורסל.

רגע לפני העלייה לאוטובוס והנסיעה להיכל ביד אליהו, דאג הקהל האדום להזכיר לקבוצה כמה המשחק חשוב ומה הוא מסמל, כאשר קבוצת אוהדים הגיעה לעודד ולדחוף את האדומים. נראה היה שהעידוד עזר, כי בדקות הראשונות הפועל היתה חדורת מוטיבציה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כיאה למשחקים ביניהן זה התחיל צמוד, כל אחת מהקבוצות ניסתה להיכנס למשחק בדרך שלה, והיתה זו הפועל שפתחה פער נאה עם מחצית ראשונה שהיה בה הכל; השחקנים של עודד קטש הפגינו נחישות ותיאום כמעט מושלם שבסופם הבונוס היה התקפות מתפרצות ( 26 נק' בכל המשחק) שהשאירו את המאמן היווני של מכבי חסר אונים.

ג'רמי פארגו עלה לשחק לראשונה והציג היילייטס שהצדיקו את הגעתו, סולימן בריימו וג'ון הולנד סיפקו ממד פיזי ובנוסף, ג'יימס פלדיין חזר לעצמו במחצית הראשונה עם 12 נקודות (אך נעלם במחצית השנייה וסיים עם אותם 12 נקודות את המשחק).

הדקות הראשונות ברבע השלישי היו המשך ישיר ליכולת של הפועל מתחילת המשחק, אך עבירה שלישית מהירה של פארגו ועבירה טכנית שספג עמנואל טרי החלו שינוי מומנטום. אצל הצהובים היה זה סקוטי ווילביקן שהחזיר את מכבי למשחק, בצוותא עם אמארה סטודמאייר שהגיע עם הרבה סיבות לנצח את האדומים. דני אבדיה דאג "להעניש" את הפועל ב-2 שלשות חשובות משלו אחרי מספר התקפות לא טובות של הפועל שכללו זריקות קשות ומכבי חזרה מהפרש דו ספרתי.


חגי פנחסי (צילום: פרטי)

חגי פנחסי (צילום: פרטי)


ברבע הרביעי היתה זו אופרה אחרת לגמרי, נראה היה שהכל התחבר למכבי כולל יכולת טובה של ג'ייק כהן ואלייז'ה בראיינט. מנגד הפועל לא הטיבה לקלוע מה-3 (5 מ-27 ו-18.5 אחוזים חלשים).

בסופו של דבר החניכים של יאניס ספרופולוס ניצחו ונשארו מושלמים מאז החזרה מפגרת הקורונה. המאמן היווני יודע שבעוד כמה משחקים וחיבור מחדש של הקבוצות היריבות הוא לא יוכל להרשות לעצמו להציג יכולת כמו שהקבוצה שלו הציגה במחצית הראשונה, ההתאמות הנכונות ייעשו, מה גם שבמקביל אותלו האנטר הדומיננטי עתיד לחזור לכשירות.

ובאשר להפועל, אמנם מדובר בהפסד ליריבה הכי גדולה שלה, אך מדובר במשחק שניתן לשאוב ממנו המון אופטימיות. הקבוצה הציגה יכולת נאה, וממשחק למשחק אנחנו רואים את הסרת החלודה שמתבצעת עם חלוקת דקות משחק נכונה מצידו של צוות האימון, משחק הגנתי מתואם בין השחקנים ויישום הולך ומתגבש של התרגילים בהתקפה.

כן, הורגש חסרונם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, וכן, כמובן שהקבוצה לא הציגה את היכולת מלפני משבר הקורונה ואת כל הפוטניציאל שגלום בה, אך צוות האימון הנרחב עושה את האופטימיזציה ממשחק למשחק בהתאם וכרגע האדומים עם הפנים קדימה – לפיינל פור כמובן.



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר