גולן חרמון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)
גולן חרמון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

חרמון: "קטמון מסוגלת לעשות את השדרוג ולעלות השנה"

רגע לפני תחילת העונה השלישית שלו כעוזר מאמן, מתפנה גולן חרמון לשיחה, ומצהיר: "אני מרגיש הכי נוח להיות מספר 2"

פורסם בתאריך: 9.8.18 13:20

בגיל 41 נראה שגולן חרמון, עוזר המאמן של הפועל קטמון, מצא את הנישה שהוא חיפש. עוזר המאמן של ליאור זדה הוא הכי מאושר בעולם, בקבוצה שהיא מבחינתו, כבר היום, קבוצת ליגת על לכל דבר ועניין.

"עברתי לא מעט קבוצות במהלך הקריירה שלי כשחקן", אומר חרמון ל"ספורט כל העיר", "אבל אני יכול להגיד שקטמון זה מועדון שמרגש אותי. אני בא עם חיוך לעבודה. יש שם סטנדרטים גבוהים במיוחד, זה המקום הטוב ביותר שיכולתי לפרוש ממנו כשחקן ולייצר דרך חדשה כמאמן".



איך מתבצעת חלוקת העבודה בינך לבין ליאור זדה?
"אני עובד המון עם חוליית ההגנה שלנו, ואחראי גם על המצבים הנייחים. כעת אנחנו עובדים על פרויקט חדש, שיחל כנראה בחודש הבא, ובמסגרתו אעבוד עם כל ארבעת השנתונים הראשונים במחלקת הנוער, פעמיים בשבוע, על האספקט ההגנתי".

בקיצור, אתה שר ההגנה של הפועל קטמון.
"משהו כזה. אפשר גם לראות את זה במשחקים עצמם: כשיש מצבים נייחים, ליאור מפנה לי את המקום ואני זה שעומד על הקווים. אני עובד עם השחקנים על המצבים האלה כל הזמן".

שר ההגנה של הפועל קטמון – חרמון (צילום: דאפי ספונר, באדיבות katamon.co.il)

העבודה הזו לא עושה לך חשק להיות מאמן ראשי?
"חד משמעית לא. לא בזמן הזה. נכון לעכשיו אני מרגיש הכי נוח להיות שני, להיות קרוב לשחקנים, עם פחות דיסטנס. אני זה שבעצם מחבר ביניהם לבין המאמן. בנאדם גם צריך להכיר ביכולות שלו, במגבלות שלו – לא יודע אם אני בנוי ובשל לעמוד על הקווים ולנהל קבוצת כדורגל".

שבועיים לפתיחת הליגה, הפועל קטמון מוכנה?
"השאיפה היא תמיד להשתפר, לבדוק מה יעזור לנו להיות טובים הרבה יותר. משנה לשנה רואים את הפועל קטמון משתפרת, ובכל שנה אנחנו עושים צעד אחד קדימה. גם השנה זה מה שאנחנו מצפים שיקרה".

יש לכם סגל חדש כמעט לגמרי, איך זה הולך ומתחבר?
"זה כבר מחובר. יש עוד מספר דגשים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, אבל חד משמעי זה הולך לכיוון טוב. שעות רבות של אימונים על המגרש ושעות רבות של וידיאו יבואו בסוף לידי ביטוי, אני מאמין".

הפועל קטמון מצהירה הקיץ בגלוי שהיא הולכת על עליית ליגה. זה לא קצת מלחיץ?
"המדיניות בקטמון היא לעשות קפיצת מדרגה ולהשתפר בכל שנה. המטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה. קטמון מסוגלת לעשות את השדרוג ולעלות השנה".

לדעתך, המועדון חסר בליגת העל?
"הפועל קטמון יכולה להוסיף המון צבע לליגת העל. זה יחזיר דרבי ירושלמי לליגה, שלא היה בה שנים, ויכול להכניס עניין לעיר: תהיה קבוצה נוספת שתביא לה כבוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר