הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)
הכניסה לבניין שבו התגוררו ונרצחו בני הזוג כדורי ברחוב מרדכי אלקחי (צילום: דוברות המשטרה)

פרסום ראשון: מצלמות אבטחה יותקנו ברחוב אלקחי בארמון הנציב, שבו נרצחו בני הזוג כדורי

על רקע הפגיעה הקשה בתחושת הביטחון האישי של תושבי ארמון הנציב מאז הרצח של תמר ויהודה כדורי לפני כשלושה שבועות, החליטו עיריית ירושלים והמשטרה על תגבור מערך האבטחה בשכונה, בין השאר בהצבת מצלמות אבטחה ברחוב מרדכי אלקחי, שבו התגוררו בני הזוג

פורסם בתאריך: 5.2.19 20:10

פרסום ראשון: עיריית ירושלים תתקין בימים הקרובים מצלמות אבטחה נוספות בשכונת ארמון הנציב, בדגש על רחוב מרדכי אלקחי. התקנת המצלמות מגיעה על רקע הפגיעה הקשה בתחושת הביטחון האישי של תושבי ארמון הנציב מאז הרצח המזעזע של תמר ויהודה כדורי ז"ל לפני כשלושה שבועות.

מהעירייה נמסר כי "האגף לחרום וביטחון בעיריית ירושלים פועל באופן קבוע ובשיתוף מלא עם משטרת ישראל והמינהל הקהילתי להגברת הביטחון וחיזוק תחושת הביטחון האישי. לאחר האירועים ברחוב מרדכי אלקחי, קיים האגף מספר סיורים ומפגשים בראשות ראש העיר משה ליאון וסגנו עו"ד אלישע פלג, מחזיק תיק הביטחון, עם משטרת ישראל, המינהל הקהילתי ונציגי התושבים. במפגשים הללו סוכם כי תתוגבר האבטחה במוסדות החינוך ומבני ציבור בארמון הנציב, תופעל ניידת ביטחון משולבת (עירייה ומשטרה) רק בתחום השכונה. עוד סוכם כי יוארכו שעות הפעילות של גורמי השיטור העירוני ואבטחת התחבורה הציבורית. כמו כן הוחלט על הצבת מצלמות ביטחון והגברת התאורה במספר מוקדים בארמון הנציב".

בעירייה מוסיפים ומציינים כי "בארמון הנציב קיימים שמונה אתרים בהם מערכות צפייה ואבטחה עם כ- 60 מצלמות. על פי התכנון, יוקמו 3 אתרים נוספים, לרבות ברחוב אלקחי. גם משטרת ישראל מפעילה מערכות צפייה במספר מוקדים בארמון הנציב, בעיקר לאורך התפר עם שכונות ג'בל מוכאבר וצור באהר".

ממשטרת המחוז נמסר: "משטרת ישראל פועלת במגוון כלים ואמצעים גלויים וסמויים על מנת להבטיח את ביטחונם של כל תושבי שכונת ארמון הנציב. לאור כך, מטבע הדברים, אנו לא מפרטים אודות אותם אמצעים והפעילות המבצעית של המשטרה".

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו לפני כשלושה שבועות (ב-13.1) בביתם ללא רוח חיים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם מיום חמישי שלפני כן. כזכור, על חקירת הרצח הכפול הוטל צו איסור פרסום. יחד עם זאת, לפני כשבועיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", נרשמה התפתחות משמעותית בחקירת הרצח הכפול, שהינה סבוכה ומורכבת אך במקביל גם אינטנסיבית. המשטרה בודקת את כל הכיוונים האפשריים, פלילי ולאומני, יחד עם היתכנות לקשר אפשרי בין אירוע הרצח הכפול לבין אירוע הדקירה של הנערה בת ה-15, שהתרחש גם הוא ברחוב אלקחי ימים ספורים לפני הרצח.

הדרמה הגדולה במשטרת ירושלים: התפתחות משמעותית בחקירת הרצח של בני הזוג כדורי בארמון הנציב

בתוך כך, ל"כל העיר" נודע כי על רקע שני האירועים הקשים בארמון הנציב – רצח בני הזוג כדורי ודקירת הצעירה ימים ספורים קודם לכן – החליטו במינהל קהילתי תלפ"ז על עריכת סדנאות ביטחון לתושבים. בסדנאות יקבלו התושבים כלים והדרכה בנושאי ביטחון כמו זיהוי דברים חשודים והגנה על הבית.

רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב – שמועות מתפרסמות ברשת על זהות הרוצח לכאורה

לדברי רפי תמיר, יו"ר מינהל קהילתי תלפ"ז: "בישיבה שקיימנו עם משטרת ישראל ופיקוד המרחב התקבלה החלטה לנקוט במספר אמצעי ביטחון על מנת לתגבר ולחזק את תחושת הביטחון האישי של התושבים. נקווה שכתוצאה מכך השקט יחזור לשכונה, כי אנשים עדיין חוששים".

תמיר מוסיף ומתייחס גם להתקנת מצלמות האבטחה ואומר: "ביקשו מאיתנו להכין תוכנית בנוגע למקומות שבהם יש צורך בתוספת מצלמות אבטחה. במקביל, העירייה תכין את התקציב הנדרש ותעשה מאמץ לעמוד במלוא הדרישות של המינהל הקהילתי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר