ד"ר עופר מרין (צילום: ארנון בוסאני)
פרופ' עופר מרין (צילום: ארנון בוסאני)

פרסום ראשון: המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל שערי צדק – ד"ר עופר מרין

ל"כל העיר" נודע כי המועמד המוביל להחליף את פרופ' יונתן הלוי כמנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק הוא מנהל יחידת הטראומה - ד"ר עופר מרין. ועדת איתור המונה חברי דירקטוריון שערי צדק תמסור רשמית את החלטתה בתוך כחודשיים

פורסם בתאריך: 5.7.18 07:39

ד"ר עופר מרין, סמנכ"ל הרפואה במרכז הרפואי שערי צדק ומנהל יחידת הטראומה, הוא המועמד המוביל להתמנות למנכ"ל הבא של שערי צדק. כזכור, המנכ"ל הנוכחי, פרופ' יונתן הלוי, הודיע לאחרונה כי בכוונתו לפרוש לפנסיה בעוד כשנה.

ל"כל העיר" נודע כי ועדת איתור הוקמה באחרונה על ידי דירקטוריון שערי צדק וזאת לשם מציאת מחליף לפרופ' הלוי. ועדת האיתור מונה חברי דירקטוריון שערי צדק בארץ ובחו"ל, ובשבועות האחרונים התנהלו ביניהם כבר מספר דיונים והתייעצויות בנושא. עוד נודע ל"כל העיר" כי חברי ועדת האיתור סימנו לתפקיד מספר מצומצם של מועמדים, כשהבולט שבהם הוא ד"ר מרין, הנחשב למועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להתמנות בסופו של דבר לתפקיד מנכ"ל שערי צדק.

הלוי, בן 70, משמש מנכ"ל ב-30 השנים האחרונות, בהן הצעיד את המרכז הרפואי שערי צדק להישגים נאים. בין השאר ב-1994 הוביל את הקמת מערך הלב המקיף בבית החולים; ב-2004 חנך את המחלקה לרפואה דחופה; וב-2016-2015 פעל להקמת מערך מוח כוללני שמאפשר טיפול בפציעות נוירולוגיות. כעת, כך מקווים בשערי צדק, יוכל ד"ר מרין להמשיך בדרך זו.

ד"ר מרין, מנתח לב-חזה, מנהל כאמור את יחידת הטראומה בשערי צדק ומשמש אף סמנכ"ל רפואה. אביו, פרופ' שאול מרין ז"ל, היה מבכירי רופאי העיניים בישראל. החלטת ועדת האיתור תימסר בתוך כחודשיים, שבהם אמורה להימסר ההודעה הרשמית על זהות המנכ"ל הבא של המרכז הרפואי שערי צדק.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

***

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני שלושה שבועות, לאור גל השמועות הפתאומי שפרץ סביב בית החולים שערי צדק, ובו בין השאר טענות לגירעון גדול של המרכז הרפואי ולהחלטת עזיבה של המנכ"ל פרופ' יונתן הלוי, שלח פרופ' הלוי אל העובדים מסמך פנימי, שבו הוא מציג התייחסות חריגה לאותן שמועות. "לאור שמועות זדוניות שהופצו בשתי היממות האחרונות, ברצוני לפנות אליכן ולהציג את העובדות לאשורן", כך פותח הלוי את מכתבו אשר הגיע לידי "כל העיר" וממשיך: "השמועות המדברות על גירעון של מעל מיליארד שקל אינן נכונות ומתייחסות לגרעון שעיקרו אקטוארי ולא תפעולי – מדובר על התחייבות פנסיונית שפירעונה פרוס לפי תחשיב על עשרות שנים – עד שנת 2095. "התשלומים הפנסיונים השוטפים מתבצעים על חשבון התקציב השוטף של בית החולים, זאת בניגוד למוסדות אחרים בהם התשלום הפנסיוני באחריות המדינה".


פרופ’ יונתן הלוי, מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: ארנון בוסאני)

פרופ’ יונתן הלוי, מנכ”ל המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: ארנון בוסאני)


ההוצאה הפנסיונית בשנת 2017 עמדה על 4 אחוז מהכנסות הפעילות", הוסיף הלוי במכתבו, "שיעורים אלה, שהינם נמוכים כבר היום, עתידים להוסיף ולרדת במהלך השנים הבאות לנוכח שינויים דמוגרפיים טבעיים של אוכלוסיית העובדים. אי לכך, הגרעון האקטוארי הנצבר מההתחייבות בגין פנסיה תקציבית אינו מהווה כל איום על היציבות הפיננסית של בית החולים".

כמו כן, פרופ' הלוי אף התייחס לעזיבתו וציין במכתב כי "שמועה נוספת מתייחסת לפרישתי. ברצוני להדגיש שמאחר והגעתי לגיל 70 הנני מתכנן מזה לא כבר את פרישתי לעוד כשנה. אין לי ספק שבכוחות משותפים נמשיך את חדוות העשייה החיובית. שערי צדק ימשיך לצעוד מחיל אל חיל".

המרכז הרפואי שערי צדק ( צילום: דוברות שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


פארק של אבא שלהם: סוף סוף – הוחרם רכב שנכנס לתוך גן משחקים בירושלים

תרבות הנהיגה האלימה בירושלים: 98 אחוז נתקלו בנהג ש"חותך" אותם


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר