רכבי כוחות ההצלה בסמוך לבניין שבו נמחץ הפועל (צילום: דוברות זק"א)
(צילום: דוברות זק"א)

הטרגדיה ברחוב העלייה: "הפועל נמחץ על ידי מעלית, נאלצנו לקבוע את מותו עקב אופי הפציעות הקשות"

פועל בשנות ה-40 לחייו נמחץ על ידי דלתות המעלית. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. בשלב זה נדמה כי מדובר בתאונת עבודה, אך המשטרה פתחה בחקירת האירוע

פורסם בתאריך: 5.12.19 15:31

גבר בשנות ה-40 לחייו נהרג לפני שעה קלה לאחר שנמחץ על ידי דלתות מעלית ברחוב העלייה, בבניין סמוך לבנייני האומה. כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום, אך נאלצו לקבוע את מותו. בזירה נמצאים גם חוקרי משטרת ירושלים, כאשר בשלב זה עולה החשד כי מדובר על תאונה עבודה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "השוטרים הוזעקו לבניין הסמוך לבנייני האומה בעקבות דיווח על עובד שנפגע בראשו מדלת מעלית משא. חוקרי המשטרה נמצאים במקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות מותו".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


זירת האירוע היתה קשה למראה. לדברי איתמר בן משה, חובש באיחוד הצלה, "מדובר בפועל שנפגע ממעלית משא שמחצה אותו למוות. למרבה הצער, לא נותר אלא לקבוע את מותו במקום עקב אופי הפציעות הקשות מהן הוא סבל".

לבניין ברחוב העלייה הוזעק גם צוות של מגן דוד אדום. פראמדיק מד"א ישראל ויינגרטון מתאר כי "בסמוך למעלית המשאה שכב הגבר כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. לצערנו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".



שוקי מונקוטוביץ מתנדב זק״א שטיפל בזירה מוסיף: "כשהגעתי למקום ראיתי את הפועל שוכב סמוך למעלית ללא הכרה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א ירושלים מטפלים בכבוד המת בזירה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר