המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) (צילום: אמיל סלמן)
המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) (צילום: אמיל סלמן)

גרר אישה בת 65 על רצפת תחנת המשטרה בכותל: כתב אישום חמור נגד היומנאי

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יומנאי בתחנת המשטרה בכותל המערבי, בגין תקיפת אישה בת 65 וגרירתה על רצפת תחנת המשטרה

פורסם בתאריך: 8.1.20 13:39

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ׂש) הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד יומנאי בתחנת המשטרה בכותל המערבי בירושלים, בגין תקיפת אישה בת 65 שהגיעה לתחנה. היומנאי נאשם גם בשיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אליסף קליין ממח"ש, ביום 5.9.19, הגיעה האישה, בת 65, אל נקודת המשטרה בכותל המערבי יחד עם אדם נוסף אשר היה לה עמו ויכוח, כדי להגיש תלונה. בהיותם בתחנה, חסמה האישה את יציאתו של האיש אשר ביקש לצאת עם בתו הקטינה. בתגובה לכך, נטען בכתב האישום כי היומנאי דחף את האישה בעוצמה, וזו הוטחה על גבי הקיר ונפלה ארצה במסדרון התחנה. לאחר שניות ספורות, בעודה על הרצפה, אחז היומנאי בידה של האישה וגרר אותה מספר מטרים עד שהוציאה, כשהיא עודנה על הרצפה, אל מחוץ לתחנה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשלב זה הגיע למקום שוטר נוסף והיומנאי נכנס לתחנה. בכתב האישום מצוין כי לאחר דקה נוספת, יצא היומנאי אל מחוץ לתחנה, עמד מעל האישה וצעק לעברה: "מי את שתעשי לי ככה?", בעודו מסמן צורה של חסימת גוף. האישה, בתגובה, הגנה על ראשה מפני היומנאי. השוטר הפריד בין היומנאי לאישה, שנעמדה מול היומנאי – אז, כפי שנכתב בכתב האישום, הוא דחף אותה שוב בשתי ידיו, וזו נהדפה על הספסל.

בתגובה, האישה קראה לעבר היומנאי מילות גנאי: "נאצי", "היטלר", "הוא רשע", בעוד השוטר מונע מהיומנאי להתקרב לעבר האישה. השוטר ביקש מהיומנאי להיכנה לתחנה ולא לצאת ממנה.


רחבת הכותל (צילום: נמרוד גליקמן)

רחבת הכותל (צילום: נמרוד גליקמן)


בכתב האישום עוד נכתב כי לאחר המקרה ערך היומנאי דוח פעולה על האירוע, ממנו הוא השמיט את דחיפת האישה על ידו והוסיף, בכזב, כי האישה השתוללה וניסתה לשבור דברים וכן שבעטה ותקפה אותו במהלך גרירתה אל מחוץ לתחנה.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. חוסר צדק

    מה אתם מופתעים שוטרים משקרים. די לא נכון !!
    זה מראה מה שקורה שיש לאנשים יותר מידי כוח הם מנצלים אותו לרע . ומה יעשו לאותו שוטר ככל הנראה יפטרו אותו ובזה זה יגמר. חוסר צדק

  2. מגיבה

    והכל בשם השירות להגנת האזרח חחחח.
    כנראה בגלל שהוא יןמנאי זה הסתיים בכתב אישום.
    טם זה שוטר ואין לך דרך להוכיח חד משמעית את צדקתך אתה יכול "לחפש את החברים שלך"…
    בכל מקרה, סופסוף אמת קטנה יוצאת לאור.

  3. שלמה

    החדשות האלו הם הפירורים של הבריונות של המשטרה
    רוב האירועים האלימים ויש עשרות ביום לא מתפרסם

  4. אניטה

    גועל נפש !!! גם אם האשה התנהגה לא כראוי , גם אם חסמה בגופה קיללה והשתוללה שוטר (יומנאי) אמור להשתמש באמצעים אחרים ולא להגיב באלימות לאלימות .זה מה שקורה במדינה שלנו מקווה שייענש בחומרה ושיפתחו במשטרה קורס להתנהגות ולהתנהלות במצבים שדורשים התערבות שפויה נאותה של אנשי חוק בישראל .ושאלוהים ישמור אותנו

  5. ניר

    שוטרים ושוטרות אתם אפסים גמורים, ערסים ופרחות שרלילות .בושה לעם שלנו שתנאי הקבלה למשטרה זולים וחסרי אינטילגנציה. אם לא הייתם שוטרים הייתם חיים מביטוח לאומי חסרי מוח . בזיון למדינת ישראל. עבריינים בשקל.

  6. ימני

    אני הייתי נותן צל"ש לשוטר שלימד לקח את האישה החוליגנית האלימה הזאת.במקרה הזה השוטר צודק מיליון אחוז.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר