מיכל סלה ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של לילי בן עמי)
מיכל סלה ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של לילי בן עמי)

חלום הבלהות של משפחתה של מיכל סלה ז"ל: "האם הרוצח יזכה לחופשה מהכלא כדי להיות בבת מצווה של בתם?"

אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, חוששת מהיום שבו אלירן מלול, הנאשם ברצח, יבקש לצאת לחופשה מהכלא כדי לראות את הבת המשותפת: "רוצח בדם קר צריך להיות בכלא, רחוק מהחברה, ולעולם לעולם לעולם לא לראות אור יום"

פורסם בתאריך: 2.11.20 18:48

"קראתי שיגאל אמיר מבקש לצאת לחופשה לחגוג לבנו בר מצווה", כך כותבת הערב בפייסבוק לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, שנרצחה לפני שנה וחודש בביתה על ידי הנאשם אלירן מלול. "וזה הזכיר לי את הפעם היחידה בחיי שבה קיבלתי טלפון משב"ס. נשאלתי מה עמדתי לגבי כך שהרוצח האכזרי, אלירן מלול, יצא לחופשות מהכלא. גם הוריי זכו לשיחת טלפון צובטת שכזו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כידוע, למיכל סלה ז"ל ולנאשם ברצח אלירן מלול תינוקת משותפת – בן עמי, נוגעת בנקודה הרגישה ביותר של המשפחה ובחשש הגדול שלה: "אחותי האהובה מיכל סלה ז"ל לעולם לא תזכה לחגוג לבתה התינוקת בת מצווה", כותבת בן עמי. "האם כשהיום הזה יגיע – הרוצח יזכה לחופשה מהכלא כדי להיות בבת מצווה של בתם? ובארוע אחר? באיזה עולם מדינת ישראל מרחמת על רוצחים ומתאכזרת לקורבנות? רוצח בדם קר צריך להיות בכלא, רחוק מהחברה, ולעולם לעולם לעולם לא לראות אור יום".


(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)

(מימין) מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי (צילום: מתוך הפוסט שהעלתה בן עמי בפייסבוק)


בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשך גם היום, שני, משפטו של הנאשם מלול – בשלב זה מתקיים שלב ההוכחות של התביעה. בשבוע שעבר, כפי שפורסם ב"כל העיר" בן עמי העידה במשפטו של הנאשם מלול. העדות התקיימה באולם בית המשפט המחוזי בירושלים תחת הרכב השופטים אלי אברבנאל, ארנון דראל וחיה זנדברג. לצד בן עמי העידו גם אמה ואחיותה של מיכל סלה ז"ל.


אלירן מלול (צילום: אוהד צויגנברג)

אלירן מלול (צילום: אוהד צויגנברג)


כפי שפורסם ב"כל העיר" מלול נאשם כי ביום 3.10.2019, לאחר השתתפותה של מיכל סלה ז"ל בסדנה להעצמה נשית היא שבה לביתה שם השגיח הנאשם על ילדתם המשותפת. בהמשך אותו לילה, בסמוך לשעה 1:20, תקף מלול את סלה ז"ל בעת שהיתה בחדרה של בתם ופצע אותה בראשה. בכתב האישום נטען כי מלול הצטייד בסכין מטבח, גרר את המנוחה מחדרה של הילדה בעודה מדממת אל מחוץ לחדר, שם דקר אותה 11 עשרה פעמים תוך שסלה ז"ל מנסה להתגונן בשארית כוחותיה מפניו. עקב דקירותיו סלה מתה. כזכור, לאורך כל חקירותיו במשטרה מלול לא מסר שום גרסה לאירועים וסירב לענות על שאלות החוקרים. אחרי ששמר על שתיקה במשך שמונה חודשים מיום הרצח, מלול מסר באמצעות סנגוריו, את תשובתו לכתב האישום, שבה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים, ולטענת מלול סלה ז"ל דקרה אותו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. הלו להתעורר

    כאילו מה אני לא מבין…יש בכלא טלויזיה אנשים רואים אותו…..אין איזה מישהו שגם ככה יושב מאסר עולם שיוכל להפסיק לו את הפעילות המוחית???????
    לזרוק לו את הראש חזק בפינה של הכיור או המיטה?????
    בטח שאפשר
    …אז יאללה אם לא מרשים לתת עונש מוות לפחות שבכלא יהיה צדיק אחר משועמם שיושב מאסר עולם והתפקיד שלו זה "לטהר" אסירים אחרים מכל העונות שלהם
    אחלה רעיון לפי דעתי
    הרבה יותר ענייני מהרעיונות של הממשלה הזבל הזאת ובראשה עומדים שרנוטות עם רגליים פתוחות שאוהבות שמסייעים להם את הטוסיק

  2. רצוי

    לילי, שאחותך שלקחה לגדל את הילדה, שתאמץ אותה חוקית. ואז אוליי אפשר שהיא לא תכיר בו לעולם תבררי לא מגיע לרוצח כלום פגע באמה לקח לה את חייה אין לו זכות תבררי מול גורמים

  3. אור

    לא לאפשר לו לעולם להפגש עם בתו, רוצח- דינו להרקב בכלא עד יומו האחרון.

  4. ארלינק

    הרוצח האכזר והמתועב מלול,דינו גזר דין מוות,או להירקב בצינוק כל החיים,שלא יראה אור יום.
    בזוי ומתועב.
    ליבי עם משפחת סלה היקרה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הי תירגעו נכון זה רצח נתאב מזעזע אין מילים לתאר זאת, נפש האדם מורכבת מהרבה כיוונים כשקורה דבר כזה בלתי נתפס אי אפשר להתעלם מרגשות פסיכיאטריות הרי הבעל אהב אותה ונטרפה דעתו מזה שהמנוחה התחילה להתרחק ולבקש גירושים ולצאת לבד למפגשי נשים ומי יודע מה עוד , הבעל אכן היה דקור בלעח הרצח – יתכן שהמנוחה אכן דקרה אותו ראשונה ואז הוא התחיל מהגנה עצמית ונכנס לאמוק אין שליטה.
    מה שקרה אותו לילה רק הוא יודע ובית משפט צריך לנקוט בכל האמצעים להוציא את האמת למה זה קרה ואיך הגחע למצב כזה.

  6. ישראל

    ברגע שהוא רצח את אמא של הבת שלו…הוא פגע בבת שלו הכי הרבה. הבת שלו צריכה לגדול ללא אמא ואבא בגלל הטירוף שלו…כך שלדעתי לא מגיעה לו הזכות להיות חלק ממנה

  7. יעל

    בלתי נתפס שמשפחתה האצילית והאיכותית של מיכל סלה, זכרונה לברכה, המתמודדת בסבל וכאב עם האובדן הנורא, צריכה להחשף לשאלה ולאפשרות מפלצתית ואטומה שהרוצח יצא לחופשות…. לא מספיק מה שקרה….,,?
    בלתי יאמן…

  8. שוש כרמל

    חד משמעית,רוצח חייב להיות במאסר עולם!!!!בתוך בית הסוהר,יבדקו תנאי המאסר/השיקום/הטיפול הנפשי ועוד. חברה זקוקה להגנה מפני רוצח ועיקרון זה קודם לזכויות הפרט,שבשל מעשיו,הוציא עצמו במו ידיו מהכלל

  9. חוקרת

    שכל לילה יחשוב ויחלום ויחנק מהרצח של אישתו
    שימות בעמידה חלאה חייה שטן בהמה

  10. טל

    שירקב עד יומו האחרון רק במדינה דבילית כמו שלנו אפשר לחשוב על הכיוון הזה בכלל.מטומטמים שרמוטות.חוצמזה עוד רגע המשיח מגיע.מה אתם בכלל דואגים זה סוף הטנופת הוא ידע הכי טוב איך לטפל בכאלה.ווואי וואי כל הפושעים והשקרנים וכל ייצור חי עומד להיות מועמד לדין.

  11. סוזאן חולון

    לא לתת לן לצאת לחופשה. גם יגאל אמיא לא מורשה לצאת לבא מצווה של בנו. מר סל תתרק בכלא. הרגשתי שמצבך הנפשי מתערער לך לטיפול. היית מתאבד היה יותר טוב. הילדה שאתה אוהב נשארה יתומה על לא עוול בכפה.

  12. מיכאלה

    איזה יופי מדינה כלבבי לקח נשמה וחי את החיים היפים צריך רעיון טוב המדינה הזו צריכה לשנות תחוקים ומהר

  13. נטלי

    משפחה הזויה שחיה בסרט.ראינו את הסרט בערוץ 12.כל אחות חיה בבועה מנותקת.הלווו לבחור יש קלסתרון קלאסי דל חולה נפש…איפה הייתם מנותקים!!!!

  14. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לחשוב כל כך קרוב כמו מה יהיה עוד עשר שנים? בואו נחשוב על הגיוס שלה, על החתונה, הברית של הנכד…
    האחות כתבה פוסט מהרהורי ליבה ואתם סתם מחפשים כתבות עם כותרות מפוצצות. רוב הסיכויים שהבת לא תרצה לראות את הפרצוף המכוער שלו בכלל, אז תנוחו.

  15. עמית

    להכניס אותו ואת כל הגננות שמתעללות לתינוק שלא יראו אור יום. לא לתת להם טלויזיה רק פת לחם ולזרוק להם את האוכל שלא יצאו מהתנור בכלל. איזה חוק דפוק יש לנו במדינה. במקום להעניש נותנים במה לאומיים ולמתעללים בילדים. בושה

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל רצח זה רצח מה שיגאל עמיר לא יוצא לחופש גם הרוצח של סלע לא צריך לצאת כל רצח זה רצח וזה לא משנה מי ולא משנה את מי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה בשלמותה

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פעם ראשונה שדולחת
    כל רצח זה רצח מה שיגאל עמיר לא יוצא לחופש גם הרוצח של סלע לא צריך לצאת כל רצח זה רצח וזה לא משנה מי ולא משנה את מי אפשר לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה בשלמותה

  18. נוי

    אסור לאלירן לראות אור יום לעולם !
    אלירן המנוול והשקרן !
    רוצח שפל !

  19. ברגר

    באיזה עולם מדינת ישראל מרחמת על רוצחים ומתאכזרת לקורבנות? מ ד ו י י ק !!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר