צומת הרחובות יהודה הנשיא-קנאי הגליל
צומת הרחובות יהודה הנשיא-קנאי הגליל

גוננים: גם השבוע – עבודות לילה רועשות ברחוב יהודה הנשיא

שבוע אחד לא הספיק לעירייה לבצע את עבודות הקרצוף והריבוד מחדש של הכביש - אז גם השבוע יסבלו התושבים ברחוב וברחובות הסמוכים מעומסי תנועה בשעות הערב ורעש מרגיז בשעות הלילה

פורסם בתאריך: 21.8.21 19:47

גם במהלך השבוע הקרוב יסבלו תושבי יהודה הנשיא, קנאי הגליל, ניקנור וברניקי מרעש עבודות בלילה ומעומסי תנועה בציר יהודה הנשיא בשעות הערב. הסיבה – עיריית ירושלים עדיין לא סיימה את עבודות הקרצוף והריבוד מחדש בצומת יהודה הנשיא-קנאי הגליל – עבודות שנעשות במסגרת הפיכת הצומת למרומזרת וקיבוע גדר על אי התנועה לאורך הציר.

השבוע יתבצעו עבודות הלילה הרועשות (כך על פי הגדרת העירייה) בימים ראשון עד רביעי, בין השעות 20:00 בערב ועד לשעה 6:00 בבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


יש לציין כי בשל העבודות, צפויים שיבושים בהסדרי התנועה. בין השאר, כך נמסר, ייתכנו עיכובים בתנועת הרכבים והאוטובוסים בשל חסימות נתיבים באזור העבודות. התנועה תוכוון על ידי פקחים. התחבורה הציבורית תמשיך לפעול כסדרה ובכל עת יתאפשר מעבר בטוח להולכי הרגל.

כאמור, העבודות הליליות מתבצעות במסגרת הפיכת הצומת למרומזרת, מה שגרר ביקורת מצד תושבים וסוחרים באזור, כשלטענתם בשל הצבת הרמזורים בוטלו מקומות חניה באזור שבו מלכתחילה היו בעיות חניה קשות. לטענת התושבים והסוחרים, כפי שפורסמו כבר ב"כל העיר", בוטלו 18 חניות ולא ניתן שום מענה אחר.



אלי משה, בעל חנות אופניים ברחוב יהודה הנשיא ופעיל במאבק סיפר: "הציבו רמזור בצומת יהודה הנשיא וקנאי הגליל בשל שינויים בצומת באזור, ובצידי הכביש היו כ-18 חניות לרווחת התושבים והסוחרים, מה שקרה הוא שהעירייה ביטלה את החניות האלו בעקבות כל השינויים. התושבים ובעלי העסקים באזור הבחינו בזה והחליטו להתנגד למהלך ללא כל פתרון. מדובר בבעיה שלא נפתרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר