חניון זיו בבית הכרם (צילום: עומר גמיש)
חניון זיו בבית הכרם (צילום: עומר גמיש)

סוכם מתווה ההפעלה בתשלום של חניון זיו – אלו ההטבות לתושבי בית הכרם וירושלים

במסגרת המתווה הוסכם כי התשלום בחניון יחל רק לאחר פסח, ב-21.4.2022, ותושבי בית הכרם יקבלו שעתיים חינם בימים א' עד ה' בין השעות 7:30 ל-16:00. עוד נקבע כי בסופי שבוע ולאחר השעה 16:00 החניה תהיה בחינם. והאם יוקצו חניות לצוות החינוכי של בית הספר זיו?

פורסם בתאריך: 23.2.22 15:32

חניון זיו בבית הכרם יחל לפעול בתשלום רק לאחר חג הפסח – כך סוכם הבוקר בין מינהל קהילתי בית הכרם, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החניה יוסי חביליו, יועץ ראש העיר עופר איובי וחברת 'עדן', אשר תהיה אמונה על ההפעלה.

במסגרת הסיכומים, הוחלט על הטבות משמעותיות לתושבי בית הכרם ובכלל – זאת בנוסף לדחיית מועד ההפעלה בתשלום עד לאחר פסח. כך למשל, סוכם כי בין השעה 16:00 אחר הצהריים ל-7:30 בבוקר למחרת (ובסופי שבוע) תהיה החניה ללא תשלום. לתושבי בית הכרם תינתן הטבה נוספת – שעתיים ראשונות בחינם בשעות החניה בתשלום.

כמו כן, סוכם כי בימי שישי תינתן חניה חינם לבעלי/ות כרטיס 'ירושלמי' בין השעות 7:30 בבוקר ל-13:00 בצהריים – לאחר מכן, כאמור, ועד יום ראשון בשעה 7:30 – החניה תהיה בחינם לכלל תושבי העיר. יצוין כי מחזיקי כרטיס 'ירושלמי' יהנו גם משעת חניה בחינם לכל אורך השבוע – כפי שקורה בחניה בכחול לבן ברחבי העיר.
עוד הוסכם במתווה ההפעלה – מקומות חניה יוקצו במכסה מוגבלת לטובת הצוות החינוכי בבית הספר זיו, לעובדי המינהל הקהילתי, לצוות החינוכי בבית הספר יפה נוף – זאת בכמות שלא תפגע בתושבי בית הכרם או במשתמשי החניון המזדמנים.


יוסי חביליו בחניון זיו בבית הכרם (צילום: מצילים את ירושלים)

יוסי חביליו בחניון זיו בבית הכרם (צילום: מצילים את ירושלים)


סגן ראש העיר חביליו: "למרות מצוקת החניה האדירה במקום, הסיבה שבגללה החניון לא נסגר בתשלום עד היום – היא הדרישה שלי מהעירייה וחברת ׳עדן׳ להבטיח הטבות לתושבי ותושבות בית הכרם. זאת, בכדי לצמצם למינימום את הפגיעה בכיס ובתנאים של תושבי/ות השכונה, ולהגביר למקסימום את השירותיות והרלוונטיות של החניון לצרכים של תושבי/ות השכונה. אני שמח לבשר שתודות לעבודה משותפת ומצוינת עם עופר איובי יועץ ראש העיר וצוות המינהל הקהילתי בראשות רון לרמן ועמיר סגל, הצלחנו להבטיח זאת. אני חושב שמדובר בהישג אדיר לשכונת בית הכרם ושמח שהיה לי בו תפקיד מרכזי. אמשיך לפעול לטובת תושבי שכונת בית הכרם וכל תושבי ירושלים".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. תושב יפה נוף

    חביליו, לרמן, סגל ואיובי הכשירו חניון שמפלה את תושבי בית הכרם לרעה ומפלה לטובה את עובדי המינהל הקהילתי. איך זה הגיוני שלרמן וסגל מסכימים שיקחו שטח חניה גדול פתוח, יהפכו אותו לחניון בתשלום לחברה עירונית, לתושבים נותנים שעתיים בלבד לחנות חינם (אחה"צ ממילא ריק שם) ולעובדי המינהל הקהילתי ועובדים אחרים נותנים לחנות חינם תמיד? אני מצפה שייאבקו נגד החניון ולא יתנו לתושבים פירורים לפני בחירות.

  2. לא תושב יפה נוף

    טוב שהחניון יהיה בתשלום אך לא מדובר בהטבה לתושבי בית הכרם, מדובר בבורות של התושבים (כמו של ״תושב יפה נוף״ שהגיב פה) ושל העירייה ונציגנו שם. העניין ברור וידוע ולא מדובר במשהו נסתר, חניה חינם עולה לנו ביוקר, גם בבריאות, גם בזמן, הכל. די כבר לפופוליזם הזה.

  3. מאיר רוסו

    בטעות לא הוכנס שמי לתגובה הקודמת של תושב יפה נוף.
    שמי מאיר רוסו ואני לא מתבייש בכך שאני גר ברחוב מגדים שנמצא 200 מטרים מהמינהל הקהילתי ועדיין חושב שמגיעה לי הזכות להגיע לשם ברכב ולחנות בחינם. לא אכפת לי על חשבון מי זה

  4. מיכל

    איזה יופי! שמחה שבחרתי רון לרמן ושמחה שהוא היושב ראש של השכונה שלנו תודה

  5. רמת בית הכרם

    טוב שנזכרתם .שנתיים התושבים רודפים אחרי לרמן וחביליו בתחינות שיתחשבו בתושבים ואלה מתעלמים מהם. אם התושבים לא היו נלחמים ולא היו פונים לעיתונים, ואם לא היו בחירות לעירייה באופק עד היום לא היו נותנים להם את הפתרון הזניח הזה.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם תנתן חניה ללא תשלום לבעל רכב עם תו נכה ?

    יאיר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר