(צילום: דוברות ידידים)
(צילום: דוברות ידידים)

בית וגן: התינוק שננעל ברכב לעיני אמו חולץ על ידי כונני 'ידידים'

תינוק ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בשכונת בית וגן, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "זכינו שוב למנוע אסון", אמר הכונן שחילץ את התינוק

פורסם בתאריך: 14.7.22 15:02

אתמול, רביעי, בשעה 12:39, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו בבית וגן. מוקדן ידידים, אפרים עבו, קיבל את הקריאה והזעיק את הכוננים באזור. מאור זאנה, מתנדב צוות מערב ירושלים, נענה לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוק במהירות ובשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

אפרים מתאר: "במהלך פעילות ותרגול של כוחות החירום בעיר, לה הייתי שותף, הבחנתי בעומס שיחות במוקד ידידים. התחברתי על מנת לסייע ולהקל על הלחץ ולהפתעתי השיחה הראשונה היתה שיחת חירום של האבא, שסיפר בסערה שבנו התינוק ננעל ברכב לעיני אשתו ואיננו בקרבת מקום. לאחר קבלת מירב הפרטים, הנחתי אותו כיצד לנהוג, להמתין לכוננים שכבר בדרך ולהימנע מצעד פזיז של ניפוץ שמשת הרכב, מה שעלול לגרום לפציעות מיותרות. שמח שמאור נענה במהירות ובמקצוענות וכך זכינו שוב למנוע אסון".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את המפתח ושלא לתת אותו בידי הילדים. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר