(צילום: אבי חיון)
(צילום: אבי חיון)

בהשתתפות רבים: אירוע הוקרה והתרמה נערך עבור הקמת מרכז שיקום בהדסה הר הצופים

המרכז, אשר עלותו הכוללת נאמדת במאות מיליוני דולרים, עתיד להיפתח לציבור הרחב לקראת סוף 2023. בעוד רבים מהמשתתפים באירוע הביעו מחויבות לתרום למרכז בעתיד הקרוב, אשת העסקים עדינה לוי, רעייתו של רמי לוי, הכריזה על תרומה מכובדת של כמיליון שקלים. בסך הכל נאספו בערב ההוקרה 5 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 14.9.22 14:18

ערב הוקרה והתרמה של המרכז הרפואי הדסה והדסה אינטרנשיונל ישראל, נערך ביום שני והוקדש כולו לגיוס כספים עבור הקמת מרכז השיקום ע"ש גנדל בהדסה הר הצופים. במהלך ערב הגאלה, אותו הובילו יו"ר דירקטוריון הדסה, דליה איציק, יו"ר הדסה אינטרנשיונל ישראל, משה לוי, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ' יורם וייס, ומנכ״ל הדסה אינטרנשיונל ישראל, ראל גודמן, נחשף המרכז החדשני אשר בנייתו נמשכת בשיאה בימים אלה ממש והוצג למשתתפים הרבים אשר הגיעו לתמוך, לתרום וליהנות מערב מוזיקלי מיוחד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ל"כל העיר" נמסר כי "מאות אנשי עסקים, מבכירי המשק הישראלי ובעלי תפקידי מפתח, התכנסו במתחם זאפה מידטאון תל אביב על מנת להוקיר את צוותי המרכז הרפואי והנהלתו, הפועלים לאורך כל שעות היממה ומידי יום בשנה למען הצלת חייהם של רבים, ולא פחות חשוב – למען משוקמים רבים המצליחים לחזור אל חייהם הקודמים וליכולות שהכירו טרם פגיעתם בזכות טיפול אורך טווח, מקצועי ונחוש, המשלב את מגוון מקצועות הרפואה ומקצועות הבריאות ומכיל המון אנושיות ונשמה בהובלת והנעת המטופלים".

בהדסה אינטרנשיונל ישראל מספרים ומציינים כי "מזה חמישה עשורים פועלת בהדסה הר הצופים מחלקה קטנה לשיקום רפואי, המעניקה באהבה רבה מזור ותקווה למטופלים הסובלים מפגיעות מוח, חוט שדרה, עצב, שריר, עצם, סרטן, שבץ, איבוד איברים ומחלות גריאטריה. בשנים אלה אוכלוסיית העיר והישובים הסמוכים לה גדלה פי שלושה, והקמתו של מרכז שיקום נרחב ומקצועי הייתה מן הנדרש
לטובת העיר ירושלים ולטובת מטופלים מכל רחבי ישראל".

עוד נמסר כי "הצורך במרכז שיקום בירושלים הוכרז כמשימה בעדיפות לאומית ובימים אלו נשלמת הישורת האחרונה בבניית "מרכז גנדל לשיקום" שעתיד להיפתח לציבור לקראת סוף 2023. הקמת מרכז השיקום החדש, אשר עלותו הכוללת נאמדת במאות מיליוני דולרים, התאפשרה הודות לתרומה משמעותית ומכובדת של משפחת גנדל האוסטרלית, על שמה יוקם המרכז ובסיוע התרומות הנדיבות שנאספו בערב הגאלה".

"מערך השיקום החדשני יאפשר לצוותי הדסה", עוד מציינים בהדסה אינטרנשיונל ישראל, "מומחים מן המובילים בתחום, להעניק למטופלינו את היכולות שאיבדו במהלך מחלתם ואת העצמאות, התקווה וזקיפות הקומה. זאת, באמצעות מתחם שיקומי גדול ורחב, מוביל ועדכני, המצויד בכל הטכנולוגיות והמכשירים המתקדמים בעולם בתחום השיקום, בגני מרפא ובריכות טיפוליות, בקליניקות וחדרי אשפוז משודרגים".


אשת העסקים עדינה לוי, רעייתו של רמי לוי (משמאל), עם יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק (צילום: אבי חיון)

אשת העסקים עדינה לוי, רעייתו של רמי לוי (משמאל), עם יו"ר דירקטוריון הדסה דליה איציק (צילום: אבי חיון)


יש לציין כי במהלך הערב, נצפו המוזמנים הרבים כשהם נותנים קולם בשירה, עם הופעתו של תמיר גרינברג, שאירח את ולארי חמאתי. בין הנוכחים והמזמרים: משה וסוזי לוי עם משפחתם, עדינה לוי, רעייתו של רמי לוי, אשר עלתה לבמה והפתיעה את האורחים בהכרזתה על תרומה בת מיליון שקלים לטובת בניית מרכז השיקום בהר הצופים, הראל ויזל, הבעלים והמנכ"ל של חברת פוקס ורעייתו, עו"ד עו"ד ידידיה לוונטהל, הבעלים של משרד עורכי הדין לוונטהל, סיגל אלבאום, מנכ"לית לנובו ישראל, משפחת סגול, מבעלי כתר פלסטיק לשעבר – יוסי, יצחק ולינדה, אתי ורני קוברובסקי – נשיא קוקה קולה לשעבר, תמי מוזס, מבעלי חברת אל על, משפחת נעימי (קבלנים), יואב לוי, הבעלים של יקב בזלת ברמת הגולן שאף פינק את כל המוזמנים ביין, סני סנילביץ, הבעלים של חברת הנדל"ן סנילביץ בע"מ ויקב סנילביץ, ויורם אלבר.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר