מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום: יח"צ)
מרכז הקונגרסים בנייני האומה (צילום: יח"צ)

בהשתתפות בכירים מהתעשייה העולמית: כנס הביומד הגדול של ישראל יתקיים בבנייני האומה

הכנס צפוי להפגיש מנהלים בכירים וקהל צעיר של יזמים וחוקרים, כאשר במהלכו יציגו חברות רבות את פעילותן במתחם של רשות החדשנות והרשות לפיתוח ירושלים

פורסם בתאריך: 6.11.22 07:48

כנס ה-MIXiii Health-Tech.IL, אירוע הביו מד הגדול בישראל, חוזר השבוע למרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, והוא יתקיים בימים שלישי ורביעי (10.11-9.11). הכנס מאורגן על ידי ארגון ה- IATI (האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות), יו"ר הכנס יעקב מיכלין ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים ובתמיכת משרדי ממשלה וגופים מובילים בתעשיית הבריאות בישראל ובעולם. הכנס יפגיש יחד את תעשיית ההיי טק והביומד וישתתפו בו נציגים בכירים של חברות תרופות ומכשור רפואי לצד חברות תוכנה. בין המשתתפים, יופיעו דוברים שזו תהיה הופעתם הראשונה בישראל.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בכנס הקרוב צפויים להופיע אורחים בכירים מהתעשייה העולמית, ביניהם: תומאס ניידס, שגריר ארצות הברית בישראל, ד"ר פטריק פ. רוז ממשרד המדען הראשי של הצי האמריקאי, פרופ' אבינתן חסידים, מנהל Google Research, תמיר פרדו, ראש המוסד לשעבר, ביל סונבורן, מנהל גלובלי לטכנולוגיות משבשות וקרן הבנק העולמי, ד"ר ג'רמי לוין, ויו"ר ומנכ"ל Ovid Therapeutics Inc

"הכנס שנוצר עבור תעשיית הביומד הישראלית, יפגיש מנהלים בכירים וקהל צעיר של יזמים וחוקרים, כאשר במהלכו יציגו חברות רבות את פעילותן במתחם של רשות החדשנות והרשות לפיתוח ירושלים", נמסר ל"כל העיר". "ביומו השני של הכנס תיערך תחרות בתחום הרפואה הדיגיטלית בהובלת e-health ventures and Amgen Ventures. החברה הזוכה בתחרות, תזכה  למימון של שלושה מיליון דולר. לראשונה יכלול הכנס גם כינוס של ארגון החדשנות העולמי בתחום רפואת העיניים ה OIS וזו תהיה הפעם הראשונה שיתקיים כנס פיזי בישראל וצפויות להציג בו כ-30 חברות מהתחום".

עוד נמסר כי "לכנס צפויים להגיע למעלה מ-1,000 משתתפים, ביניהם גם אורחים ממדינות שונות: איחוד האמירויות, מרוקו, גרמניה וארצות הברית, ועוד למעלה מעשרים שגרירים הפועלים בישראל, ביניהם; שגריר אתיופיה בישראל, שגריר פרו, שגריר הרפובליקה הדומיניקנית, שגריר סרילנקה, שגריר קרואטיה ועוד. בערב הראשון, יום רביעי, ה-9.11, תיערך מסיבה במתחם הכנס בבנייני האומה עם הופעה של הראל סקעת".

 

יש לציין כי האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה- IATI, הוא ארגון הגג של תעשיות מדעי החיים, ההיי-טק, ושאר התעשיות המתקדמות בישראל, בו כלולים חברים מכל קצוות התעשייה, כולל קרנות הון סיכון, מרכזי פיתוח של החברות הרב-לאומיות הפועלות בישראל, סטארט-אפים, חברות מסחור, חברות צמיחה וחברות בוגרות, אוניברסיטאות ובתי חולים, מרכזי חדשנות, עיריות, נותני שירותים ועוד.


מחפשים דירת 5 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר