גורי אריות (צילום: אוריאל נורי)
גורי אריות (צילום: אוריאל נורי)

המלטה מרגשת: שני גורי אריה אסייתי נולדו בגן החיות התנ"כי

הגורים הם חלק מפרויקט משותף עם ארגון גני החיות האירופאי, להצלת האריה האסייתי, שעד התקופה הצלבנית עוד הילך ברחבי ארץ ישראל. בימים אלה מבצעים הגורים את צעדיהם הראשונים ברחבי התצוגה בגן

פורסם בתאריך: 7.11.22 12:49

מרגש: שני גורי אריה אסייתי נולדו בגן החיות התנ"כי. הגורים נולדו להורים יאשה בת ה-9 שהגיעה אל גן החיות מגרמניה, וגיר בן ה-11 שהגיע לגן משבדיה. הגורים נולדו לאחר הריון שארך כ-3.5 חודשים, ומשקל כל אחד מהם מוערך בכ-1-2 ק"ג.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"בדומה ליתר חברי משפחת החתולים, גורי אריות נולדים עם עיניים עצומות שנפתחות רק לאחר 11 ימים", מספרים בגן החיות התנ"כי. "לאחר 15 ימים הגורים מתחילים ללכת ובגיל חודש הם כבר מתרוצצים ורצים. על אף שהגורים נגמלים בגיל 8 חודשים, האם ממשיכה את הטיפול בהם עד לגיל שנה וחצי ודואגת לכל צרכיהם".

"האריה האסייתי היה נפוץ בעבר ברחבי אסיה ועד יוון", עוד מספרים בגן החיות, "כאשר בתנ"ך עדויות רבות לנוכחותו של האריה בטבע המקומי. בעקבות ציד מסיבי בתקופה הצלבנית, נכחד האריה האסייתי מהטבע הישראלי. מצבו של האריה האסייתי בטבע הורע במשך השנים, עד כדי שכיום ניתן למוצאו אך ורק באזור מצומם מאוד בהודו, שמורת יער גיר".

"גן החיות התנ"כי גאה להיות שותף בפרויקט ההצלה המשותף עם ארגון גני החיות האירופי, ומביע תקווה כי הגורים ימשיכו להתפתח בהצלחה, כך שיוכלו להצטרף לתוכנית ריבוי המין ובכך להמשך השמירה על האריה האסייתי", נמסר ל"כל העיר".


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר