בשורה לנוסעי הרכבת הקלה: החל מיום ראשון – הרכבת תתוגבר, יתווספו נסיעות וזמני ההמתנה יתקצרו

תוספת הרכבות וצמצום זמני ההמתנה לרכבת עתידה לשפר את חווית השירות ולייעל את השירות

פורסם בתאריך: 28.12.22 20:28

בשורה משמחת לנוסעי התחבורה הציבורית: החל מיום ראשון, 1.1.23, חברת כפיר הרכבת הקלה תוסיף 13 נסיעות מלאות (כל המסלול) ביום ועוד 4 נסיעות חלקיות בין גבעת המבתר לחיל האוויר כך שיהיו סה"כ 320 נסיעות מלאות ו-8 נסיעות חלקיות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בנוסף, יתווסף בשעות הבוקר המוקדמות שירות רכבתי בין גבעת המבתר להר הרצל כך שרכבת ראשונה תצא ב-05:06. בשעות הערב יתוגבר שירות הרכבות בשני הכיוונים כך שבכל 6 דק' תגיע רכבת לתחנה ולא כל 10 דק' כפי שיש עכשיו.

ראש העיר משה ליאון: "תוספת הרכבתית היא מבורכת ותקל משמעותית על משתמשי התחבורה הציבורית בעיר. תוספת הרכבות וצמצום זמני ההמתנה לרכבת עתידה לשפר את חווית השירות ולייעל את השירות".


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חג

    רכבת קלה יש בה רעשים חזקים בלי סוף שהתושבים ןהחולים ופאוסט טראומה נבהלים יש כאלו הרבה שלוקחים כדורי הרגע ויש כאלו שקבלו התקפים דיברנו ולא עשו כלום מצפצפים התקשרנו לחברה ממש כועסים כי אין בעולם כזה דבר הרעש החזק תדעו יהיה לכם הפסדים גדולים מאוד כי מי שנוסע באוטובוס נהנה בנסיעה כי אין רעשים ומי שנוסע ברכבת קלה מפחדים כולל הילדים מהרעש וגם גורם לתושבים ולנוסעים כאבי ראש,תעבירו מי לחברה שקיבלה את הקרונות ולשרי התחבורה תנןעה

  2. עד

    שימו לב! כל מי שקונה חופשי יומי , ברגע שהוא עולה על הרכבת הקלה , החוזה שנקנה מתבטל אוטומטית. קרה לי כבר 3 פעמים. משרד הרב קו שבו קניתי את החופשי יומי מתנער ושולח לסיטיפס . מתברר שכולם יודעים : משרד התחבורה, אגד , סיטיפס וכל שאר החברות. אם שיטת מצליח עובדת לגנוב גם את החופשי יומי וגם את כל הנסיעות שתעשו באותו יום למה לתקן ?? למה לשנות? אנא כל העיר בדקו את העניין ופרסמו בבקשה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר