אחמד סלמן, כארם זועבי וליאור קאסה (צילומים: אורן בן חקון, מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
אחמד סלמן, כארם זועבי וליאור קאסה (צילומים: אורן בן חקון, מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | העתיד הוא אדום: מחלקת הנוער הנהדרת תצעיד את הפועל בשנת המאה שלה

הקמת הפועל קטמון עזרה להציל את המועדון האהוב שלי ויש בה המון דברים טובים: קבוצות נשים וגברים בליגת העל ומחלקת נוער מצוינת עם נציגים רבים בנבחרות ישראל. עתיד מזהיר לפנינו - וכולו אדום

פורסם בתאריך: 25.8.22 09:49

לפני 15 שנה נפל דבר בירושלים, זר לא יבין זאת, אבל לנו שחיינו בין שבת לשבת היה זה רגע היסטורי ששינה את כללי המשחק שכולנו אהבנו. חברים ליציע עשו מעשה, שלחלקנו היה קשה מאוד – הקימו את הפועל קטמון. הקימו קבוצה מתחרה ועזבו את הבית שכולנו גדלנו עליו. אלו שנשארו בקבוצה המקורית לא הסכימו לקבל אפשרות כזאת שאחינו ליציע יפתחו קבוצת כדורגל חדשה אחרי 80 שנה של מסורת אדומה.


 


היום, אחרי 15 שנה, אני מבין שהמהלך שהם עשו אז עזר להציל את הקבוצה האהובה שלנו מאבדון מוחלט. הבנתי שהפועל ירושלים של כולנו נולדה מחדש לפני 15 שנה ונולדה שוב לפני שנתיים – עם האיחוד שכולנו ייחלנו לו. לקח לנו 13 שנה של עבדות תחת יוסי סאסי ועוד 13 שנים של צמיחה מצד קטמון ודעיכה מאידך של הפועל המקורית, ממש גיל בר מצווה כמו ילד ההופך לנער, גדל, מתחשל ומבין מהי בגרות. מבין שהדרך חשובה מנצחון.
עוד בטרם המשחק הראשון בליגה שהסתיים בתיקו מול הפועל חדרה, קיימה הקבוצה את טקס הצגת השחקנים והשחקניות לעונה הקרובה גם לגברים ונשים. מי שלא היה שם פשוט הפסיד. היה טקס מרגש, מצחיק ושנון, שלקריאות העידוד הצטרפו ילדים מכל הגילאים, סבים וסבתות לבושים באדום וקהל אחד ומאוחד שעודד את השחקנים והשחקניות, וגרם לכולנו גאווה להיות חלק מהקהילה הנפלאה הזאת.
האם ידעתם שהפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שיש לה גם קבוצת גברים וגם נשים בליגה הבכירה בארץ? כן שמעתם נכון, לא מכבי ת"א ולא חיפה, אלא הפועל ירושלים הקטנה והצנועה – מציגה קבוצות נשים וגברים בליגה הישראלית הבכירה.
ויש עוד דברים טובים שקורים במועדון: בשבוע שעבר התבשרנו שלנבחרת הנערים עד גיל 17 זומנו 4 נציגים של הפועל – הישג חסר תקדים שלא היה מעולם למועדון, ולדעתי גם לא לצד הצהוב של העיר. זימונים אלה מצטרפים לשחקנים דוגמת ליאור קאסה, כארם זועבי ואחמד סלמן שמככבים בשאר נבחרות הנוער, מה שמעיד על עבודה ארוכת שנים של פיתוח שחקנים ומערכת סקאוטינג טובה, שמביאה תוצאות למחלקות הנערים והנוער. בשנה הקרובה כל קבוצות הנערים מלבד קבוצת הנוער ישחקו בליגה הבכירה, מצב שלא היה מעולם בהפועל ירושלים גם לא בשנות ה-90 המפוארות שלנו.
עכשיו בואו נעשה חישוב קטן: הכשרונות האלה שמצמיחה מחלקת הנוער הנהדרת לקבוצה הבוגרת, ביחד עם הנוכחיים נועם מלמוד, כארם זועבי, ליאור קאסה ואחמד סלמן – הם אלה שיובילו אותנו בעונת המאה של המועדון בשנת 2026. הנה לכם עתיד ירושלמי שכולו אדום.
לסיום, אני קורא לכל אוהדי הפועל ירושלים באשר הם, מכל קצוות העידוד, בין אם תמכתם בקטמון או במקורית ובין אם נשארתם בבית מאז הפיצול – בואו הביתה אל היציע האדום שאת כולם מקבלים בברכה ללא הבדל דת, גזע או מין. בואו לתמוך ולעודד את הפועל ואת הילדים המוכשרים שלנו. הפועל מאז 1926 ולתמיד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עדי 1978

    מחלקת הנוער אכן נהדרת השנה! ✅
    אם אני לא טועה עשו על מחלקות נוער (נשים וגברים)
    כתבה באתר migdar.info וכמה חשוב להשקיע בהן מוקדם ככל הניתן.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר