(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות מד"א)

הלך לעולמו מנכ"ל מד"א המיתולוגי: ארגון ההצלה הלאומי מוקיר את תא"ל (מיל') עמיצור כפיר ז"ל

תא"ל (מיל') עמיצור כפיר ז"ל שכיהן בעבר כסגן ראש אגף כוח אדם בצבא וכמנכ"ל מד"א בין השנים 1979-1986 הלך השבוע לעולמו; בכירים במד"א: "הוא התווה את הדרך הניהולית של מגן דוד אדום"

פורסם בתאריך: 11.6.21 12:17

ארגון מגן דוד אדום הודיע על פטירתו של תא"ל במילואים כפיר עמיצור ז"ל, סגן ראש אכ"א לשעבר בצה"ל שכיהן כמנכ"ל מגן דוד אדום בין השנים 1979-1986 ונפטר ביום ג' (1.6) כשהוא בן 86.

מארגון מגן דוד אדום נמסר כי "הוא היה ממובילי השינוי הארגוני שקיים עד היום במגן דוד אדום, עסק רבות בבניין הכוח, בשדרוג דרכי הניהול והתו"ל הרפואי של הארגון. הוא הוביל את איחוד סניפי מגן דוד אדום למטות נפרדות מהרשויות המקומיות, קידם ופיתח את קורס הפרמדיקים והפך אותו לאחד מהקורסים המובילים והיוקרתיים בעולם".

הלווייתו של תא"ל עמיצור ז"ל התקיימה בבית העלמין בתל מונד בהשתתפות משפחתו וחבריו. עמיצור ז"ל התאלמן לפני מספר שנים והותיר אחריו שלוש בנות, נכדים ונינים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מנהל מחלקת הדרכה במד"א לשעבר, נתן קודינסקי, מספר: "הכרתי את עמיצור בתקופה שהייתי מדריך במחלקת ההדרכה של מגן דוד אדום, אחד הדברים המרשימים שעשה שראה צורך לאחד את סניפי מד"א, בעבר הרשויות המקומיות ניהלו את מד"א, ומערכת הצלה לאומית חייבת לעבוד בצורה אחידה, הוא דאג לכך שכל סניפי מד"א במדינת ישראל יהיו כפופים למטה אחד, זה דבר שמשפיע על מד"א עד היום, וזה אחת התרומות הגדולות שלו למגן דוד אדום. הוא היה בין אלו שפעלו להקמת קורס הפרמדיק הראשון בישראל, קורס שנחשב ברמה גבוהה ביותר. היה לו חשוב לחשוף את הפרמדיקים לקהילה הרפואית בישראל. הוא דאג לעובדים בצורה בלתי רגילה, אני עד היום מלא הערכה אליו, איש יקר שהתווה את הדרך למה שמגן דוד אדום היום".

מנהל מחלקת תקשורת ותחזוקה במד"א לשעבר, יורם חמי, ציין כי "כפיר ז"ל הנהיג שיטות ניהול חכמות וטובות, איחוד הסניפים לא היה פשוט אבל הוא הצליח במשימה הזו. הוא ניהל את מד"א ביד רמה, הוא היה סגן ראש אכ"א בצבא והביא הרבה שיטות ניהוליות צבאיות. הוא היה איש ניהולי מאוד מוכשר".

מנהלת מחלקת כוח אדם לשעבר במד"א, חוה ליכטבלאו, הוסיפה כי "הכרתי את עמיצור ז"ל בשנת 66 ואני שמחה על השנים הרבות שעבדנו יחד. למדתי ממנו המון והוא היה איש של עשייה, של יושרה ושל מקצועיות יוצאת מן הכלל. אין הרבה כמוהו והוא תמיד דאג להכל ועמד בכל משימה ואתגר שניצב בדרכו. עבדנו ביחד הרבה שנים בתפקידים שונים והוא היה איש ישר והגון. בעקבותיו עברתי מאכ"א למד"א, בהתחלה לתפקיד זמני של חצי שנה ובזכותו נשארתי לעבוד בארגון 23 שנים. בתקופתו חולל מהפכה חיובית במד"א, הוא היה איש של שטח, שנהג להתלוות לנהגים ולצאת למשמרת כדי להכיר את העובדים שלו. שמרנו על קשר במהלך הזמן ואף הקפדנו לברך טלפונית חג שמח בכל הזדמנות. אני מברכת על הזמן שהכרתי אותו. יהי זכרו ברוך".

אלי בין, מנכ"ל מד"א, הוסיף לסיכום כי "משפחת מגן דוד אדום מרכינה ראשה בשל לכתו של עמיצור כפיר ז"ל אשר בלט בהנהגתו והיה אבן דרך משמעותית בהיסטוריה שלנו. בשנות כהונתו כמנכ"ל הונחו יסודות משמעותיים בעיצובו של הארגון ואת פירותיו אנו קוטפים עד היום. אנחנו מחבקים את בני משפחתו ומשתתפים בצערם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר