כלי פריצה שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)
כלי פריצה שנתפסו על ידי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

"נעצרו בשעת מעשה" – כתב אישום הוגש נגד חוליית גנבי רכבים שפעלה באזור ירושלים

בעת מעצרם של החשודים איתרו השוטרים ברשותם כלי פריצה, מחשב רכב, מפתח משוכפל ואמצעים נוספים ששימשו את החשודים בפריצה לרכבים

פורסם בתאריך: 20.10.22 11:05

כתב אישום הוגש אתמול, רביעי, נגד חוליית גנבי רכבים שנעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים בשעת מעשה, לאחר שגנבו, בין היתר, רכב השייך לאישה עם מוגבלות פיזית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתקופה האחרונה התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בעקבות חוליית גנבי רכבים שגנבה בעיקר רכבים מסוג ״מזדה״ שפעלה בעיקר באזור ירושלים.

"החקירה התפתחה בעקבות מעצר של חשוד, קטין תושב כפר עקב, על ידי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם שתפסו אותו ברכב גנוב בראשית החודש ובסיום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום והרכב הגנוב שנתפס הושב לבעליו".

עוד נמסר כי "בעקבות המעצר, בתאריך 6.10 בעקבות חקירה סמויה של בלשי ימ״ר ירושלים נעצרו בשעת מעשה חולייה של ארבעה גנבי רכבים, שניים מהם פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, ושניים נוספים תושבי מזרח ירושלים בגילאי 18-24. החשודים נתפסו בכבישי ירושלים בשעת מעשה, לאחר שגנבו רכב ונסעו בו וברכב מוביל, רגע לפני שהועבר לאיו״ש. הרכב שנגנב נתפס והושב לבעליו – אשה עם מוגבלות פיזית.

"בעת מעצרם של החשודים איתרו השוטרים ברשותם כלי פריצה, מחשב רכב, מפתח משוכפל ואמצעים נוספים ששימשו את החשודים בפריצה לרכב וגניבתו. ארבעת החשודים נעצרו לחקירה בימ״ר ירושלים ומעצרם הוארך מעת לעת. במהלך החקירה חשפו חוקרי המשטרה כי החולייה הייתה מעורבת בשלושה מקרים נוספים של גניבות רכב מאזור ירושלים בתקופה האחרונה".

עם סיום החקירה ולאחר שגובשה נגדם תשתית ראייתית לביצוע ארבעת מעשי הגניבה, כאמור אתמול הוגשו בבית המשפט כתבי אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים נגד ארבעת החשודים עם בקשה למעצרם עד לתום ההליכים.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בעברייני הרכוש וגנבי הרכבים, ולפעול למיצוי הדין עמם לשמירת בטחונו ורכושו של הציבור".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר