בני סאסי, מנכ"ל פמ"י בהשקת מיצב "שומרי החומות" (צילום: פמ"י)
בני סאסי, מנכ"ל פמ"י בהשקת מיצב "שומרי החומות" (צילום: פמ"י)

לראשונה – ההיסטוריה הארוכה של חומות ירושלים מומחשת במציאות רבודה

עשרות אנשים, בהם משפיעני רשת, הגיעו אתמול, רביעי, לטיילת החומות בירושלים כדי להשתתף בהשקת המיצב "שומרי החומות חוזרים". מדובר במיזם חדש בו מוצבים על החומה כ-20 מיצגים של שומרים מתקופות שונות המזמינים ומברכים את עולי הרגל והמבקרים בעיר. "המיזם הוא נדבך נוסף בתוכנית כוללת לעידוד התיירות לכל אזור אגן העיר העתיקה", אומר ראש העיר

פורסם בתאריך: 23.10.22 13:10

ירושלים מזמן לא ראתה כזה מצעד של משפיעני רשת שהגיעו אתמול, רביעי, לטיילת החומות בירושלים להשקת המיצב החדש "שומרי החומות חוזרים". על החומה, אתר מורשת עולם של אונס"קו, מוצבים בהדרגה כ-20 מיצגים של שומרים מתקופות שונות המזמינים ומברכים את עולי הרגל והמבקרים בירושלים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הדמויות המבוססות על מחקר מעמיק, הן בגודל אמיתי ובלבוש תקופתי המשקף את המציאות בה חיו, מוכנות לסלפי ו"חמושות" ביישומן המעיר אותן לחיים ומאפשר לשמוע מהן על התקופה בה חיו ועל החוויה שעברו בירושלים", מוסרים בפמ"י, ומתארים כי "המיצב החדשני מזמין להתרגש מהסיפור הייחודי של כל אחד ואחת משומרי החומות ולהכיר באמצעות משחק אינטראקטיבי את הנוף הנשקף מהמיקום בו הן ניצבות".

המשפיענים שהגיעו לטיילת הם: יוסי חלפון, מנחה, כוכב רשת ויוצר תוכן הומוריסטי באינסטגרם, שון בלו, זמר, מפיק ויוצר תוכן בטיקטוק, אוריאל אמינוב, כוכב רשת מוביל באינסטגרם, מקס בחמן אמן ויוצר הפילטרים המוכר והמצליח שלוקח חלק בפרוייקט של מטא, אור מינאלי, פיינליסט נינג'ה ישראל וכוכב רשת צעיר ומוביל, ספיר פז, בלוגרית לייף סטייל ותיירות, ושרין אברהם, יוצאת העונה האחרונה של האח הגדול, הדבר הכי חם ברשת וידועה באהבה הגדולה לירושלים.


משפיענים בהשקת "מיצב שומרי החומות" (צילום: יעל הרמן עבור פמ"י)

משפיענים בהשקת "מיצב שומרי החומות" (צילום: יעל הרמן עבור פמ"י)


 

ראש העיר משה ליאון: "המיזם הוא נדבך נוסף בתוכנית כוללת לעידוד התיירות לכל אזור אגן העיר העתיקה. מסלול החומות הוא אחד המסלולים היום פופולאריים בעיר עי המבקרים ובשנים האחרונות שודרג רבות. העירייה יחד עם משרד ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים משקיעים רבות בכל אזור העיר העתיקה וכך נמשיך. אני מזמין את כולם להגיע, לטייל וליהנות מהאזור הכי יפה בארץ".

"השתדלנו לתת ביטוי לרוב התקופות הרלוונטיות לחומות השונות שהקיפו את העיר", אמר בני סאסי, מנכ"ל פמ"י. "החל מהתקופה העתיקה ועד העת החדשה, ולעשות את זה בקריצה ובאופן חוויתי. חומות ירושלים הן גאוות העיר וסימלה לכל תושביה ולכל אורחיה ואתר מורשת עולם של אונסק"ו. אני מקווה שכל המבקרים ירגישו כמו שאומר במיצג הסולטאן סולימאן על מתנתו לעיר – 'אני – את שלי עשיתי. השארתי את החותם שלי על העיר הקדושה בעולם. ומה תהיה המתנה שלכם לעיר?'".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמית מבטן ולידה

    חותם שלמה זה חותם, טדי קולק השאיר חותם, מה שראש העיר הנוכחי עשה זה לכער את העיר. זה נראה כמו מצלמה ומכונת יריה אבל בלבן וכפול 20. אסתטי זה לא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר