קבוצת ואשאש (צילום: www.vasasfc.hu)
קישור מעובה והגנה איטית - ואשאש (צילום: www.vasasfc.hu)

בבית"ר משוכנעים: "נעבור את ואשאש, אנחנו קבוצה טובה יותר"

שחקני בית"ר בטוחים בעצמם לקראת המשחק נגד ואשאש ההונגרית במוקדמות הליגה האירופית: "אנחנו בהחלט טובים יותר"

פורסם בתאריך: 23.6.17 11:00

ביום חמישי הקרוב, 29.6, תחל בית"ר את משחקיה לעונה הקרובה כשתפגוש את ואשאש ההונגרית (19:45 באצטדיון המושבה), במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. המשחק, חשוב להדגיש, יתקיים ללא קהל, זאת זכר לעונש הרדיוס שספגה בית"ר מאופ"א בעונה שעברה בעקבות שירים גזעניים ביציעי הקבוצה ובשל עונש רדיוס על תנאי שעמד נגדה בשל אירועי שרלרואה לפני שנתיים.

 

משחק הגומלין ישוחק שבוע לאחר מכן, ביום חמישי, 6.7, באצטדיון אילובזצקי רודולף סטדיום בבודפשט, שמכיל 9,000 מקומות.

את העונה האחרונה סיימה ואשאש במקום השלישי בליגה ההונגרית הראשונה, כשבנוסף היא הגיעה לגמר הגביע, שם היא הפסידה לפרנצווארוש בפנדלים.

למרות התוצאות הטובות בעונה שעברה, ואשאש אינה נחשבת לאחת מקבוצות הפאר בהונגריה, בוודאי שלא בשנים האחרונות, כשבארון התארים של הקבוצה הקטנה מבודפשט ישנם אמנם שש זכיות באליפות אך האחרונה שבהן היתה בשנת 1977. בנוסף, ואשאש זכתה ארבע פעמים בגביע ההונגרי, כשגם כאן הפעם האחרונה היתה לפני שנים רבות – 31 אם לדייק.

 

שחקני בית"ר במחנה האימון (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר)

שחקני בית"ר במחנה האימון (צילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר)

אל המשחק נגד ואשאש, בניגוד למשחקים דומים בסיבוב המוקדמות הראשון, מגיעה בית"ר כשהיא מוכנה יחסית ומכירה את היריבה, זאת לאחר שהשתיים נפגשו במשחק אימון ביום שני האחרון (2:1 לוושאש) במסגרת מחנה האימונים שקיימה הקבוצה בהונגריה.

"אנחנו יכולים לנצח את ואשאש ולעבור לשלב הבא", מדגיש אחד משחקני בית"ר בשיחה עם "ספורט כל העיר". "במשחק האימון השבוע היינו הרבה יותר טובים מהם והגענו ליותר מצבים, אבל הם ניצלו את המצב היחיד שאליו הגיעו ואת השער השני הם כבשו בפנדל. אין לי ספק שנעבור אותם".

שחקן שני מציין כי "אנחנו קבוצה טובה יותר ואנחנו נעבור את ואשאש. אנחנו ממש לא מתרגשים מההגרלה שקיבלנו. ובכל מקרה יש לנו מטרה להגיע רחוק באירופה".

"אנחנו בהחלט יותר טובים ואנחנו ננצח אותם", קובע בנחרצות שחקן שלישי. "הקבוצה שלנו יותר עמוקה וחזקה, אך בשביל לנצח אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולהגיע נחושים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר