אוהדי הפועל, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
אוהדי הפועל, סמל הפועל ירושלים (צילומים: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | גם אם לא לכולם זה זורם חלק בגרון – הזמן ירפא את הפצע ויחבר את האוהדים

כרגע אולי לחלק מהאוהדים לא קל עם האיחוד, גם מבחינתי האישית זה כך, אבל עובדתית זו הפועל ירושלים של העידן הזה. מנגד, הזמן יעשה את שלו ויחבר גם את המתנדנדים והמתקשים. בעוד כמה שנים, אף אחד כבר לא יזכור

פורסם בתאריך: 26.5.21 13:51

הסתכלתי מהצד על החיבור העונה בין אוהדי קטמון שנאלצו לוותר על השם ועל אוהדי הפועל המיתולוגית שמנסים להתגבר על הקשיים ולהתחבר לקבוצה המאוחדת. אני בהחלט מבין את שני הצדדים והתחושות לא קלות, אבל הזמן ירפא את הכל, במיוחד אם הצדדים ישימו את האגו בצד.

מבחינתי, אני אוהד הפועל ירושלים המיתולוגית, לזו הנוכחית אני עדיין לא מחובר לגמרי וכך גם אוהדים רבים של הפועל המקורית שמגיעים למשחקים, אבל עם הרבה סבלנות ועם הזמן הדרוש לכך, בסופו של דבר כולם יתחברו לגוף אחד, גם אם כרגע הסיטואציה לא הכי פשוטה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמי שאימן את הפועל ירושלים לקראת סופה וראה איך היא גוססת ולא נשאר ממנה דבר, אני יכול להגיד שלא היה מנוס וברירה מסגירת המועדון. אפילו גופה לא נשארה. התנאים היו נוראיים, המצב היה איום ונורא, ללא כדורים או הנהלה מתפקדת עד המוות שהגיע. זו היתה תקופה קשה מאוד ולצערי להפועל המיתולוגית לא היתה תקווה.

אני שמח בשביל הדור הצעיר שעכשיו יש לו קבוצה לאהוד. זה דור אחר, עידן אחר, ימים אחרים.

בימים שלי – היינו השחקנים ישנים במבנה ההסתדרות כדי שיתייחסו אלינו. אני לא יכול להגיד שאני מתגעגע לקשיים בהפועל, כי אני לא, אבל אני כן מתגעגע לאווירה המטורפת בימק"א ולתקופה היפה ששחקני הבית היו המועדון והיו הרוח החיה מאחורי הקבוצה באותם ימים.

קבוצת האוהדים היתה מתבקשת. אני מבין את הצעד של האוהדים שמאסו בהתנהלות של הפועל וזה בהחלט לגיטימי. אסור לשכוח שאוהדי קטמון הם אוהדי הפועל. העובדה שהפועל עלתה לליגת העל מראה שהם צדקו בדרך שלהם. אני שמח שהצליח להם עם הדרך והחזון וההתמדה עד להשגת המטרה ואפשר להעריך אותם על כך.

אני מודה שמבחינה רגשית אני לא כל כך שם ולא מגיע למשחקים או עוקב לגמרי אחר הקבוצה, אבל גם לא מנותק לחלוטין וכןמיודע פרטים. כדי לחבר את האוהדים שנותרו בחוץ וגם את  המתנדנדים ואפילו  את אלה שמגיעים אבל לא ממש מחוברים – יש להשתמש בשחקני העבר כדי להקל על המעבר עבורם בשביל שהאיחוד יושלם באמת. זה יכול להיות כמובן בשימוש בפונקציות ניהוליות או מקצועיות בשחקני עבר משמעותיים שהם סמלים עבור אוהדים או כל רעיון אחר שיתקבל בברכה כדי לקרב את כולם.

עובדתית זאת הפועל ירושלים. כל האוהדים צריכים להתקבץ תחת הרעיון ולעשות הכל כדי ליצור הפועל אחת מאוחדת. אני די בטוח שככל שהזמן יעבור והמשחקים יגיעו, גם לשאר חלקי האוהדים יהיה קל יותר. אגיד את זה בצורה פשוטה יותר – ניצחון אחד בדרבי יגרום לכלל האוהדים לקפוץ ולשמוח ביחד. בעוד מספר שנים כולם יהיו תחת קורת גג אחת ואני בטוח שעוד ישתנו לא מעט דברים בענייני הזהות והסמלים על החולצה או בסמל המועדון, שבסופו של דבר יגרמו לכולם לשכוח שפעם הם חיו בנפרד.

כל האוהדים צריכים להבין ובעיקר לשמוח שיש להם קבוצה נושמת, חיה ובועטת ועוד בליגת העל. הזמן כבר יעשה את שלו וירפא את הפצעים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדום לנצח

    דברים מלאים ברגש מאיש חכם. לא קל, לא מיד, אבל בסוף נותרה רק הפועל ירושלים אחת.
    מאמין שבדרבי אחד שתנצח הפועל התחושות של אלו שעדיין לא התחברו, יגאו ויבהירו שבסוף כולנו אדומים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר