(צילומים: מיכל פישמן-רואה, יולי שוורץ)
(צילומים: מיכל פישמן-רואה, יולי שוורץ)

אמא ירושלמית – הטור של מיכל | 3 טיפים מעולים לחופש הגדול

זה קורה ויש עוד הרבה זמן עד שהוא ייגמר - החופש הגדול. לנשום עמוק ולצלול לתוך הטוב הזה

פורסם בתאריך: 4.7.18 17:10

החופש הגדול כבר כאן.

הרגע שציפינו לו, חיכינו לו ונערכנו לקראתו כמו יחידה עילית לפני יציאה למבצע הגיע. לא עוד נקודה עמומה באופק. אלא מצב אמיתי וממשי כאן ועכשיו.

נכון, חלקנו זוכים עוד ליהנות מהחודש ה-11, אבל גם זה לא ממש שיגרתי, והשעות קצרות יותר, אז מה שנותר לנו זה לנשום עמוק ולצלול אל תוך הטוב הזה.

טיפ ראשון, וחשוב מאוד מאוד אתם ממש תודו לי עליו, עיזבו עכשיו הכל. כן כן ממש עכשיו, גשו לתיקים של הילדים, והוציאו משם את קופסאות האוכל ושאריות הפירות.
עכשיו זה עוד נעים ואנושי להתמודד עם פירורים נשכחים. באוגוסט זה כבר ייהפך למפגע תברואתי, ויש מצב שתצטרכו לשרוף את התיק ממה שיתפתח שם.

זהו אחרי שהוצאתם אפשר לנשום לרווחה ולהתקדם.


וודאו כי הקופסאות ריקות ואין בהן הפתעות לא נעימות (צילום: מיכל פישמן-רואה)

וודאו כי הקופסאות ריקות ואין בהן הפתעות לא נעימות (צילום: מיכל פישמן-רואה)


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

טיפ שני, קחו דף ועט ותכינו לכם רשימה של מה הילדים אוהבים (שאינו מזון). לדוגמא: הילד אוהב כלבים, לצבוע, ולגזור. את הנקודות האלו הזינו למנועי חיפוש של אתרי "עשה זאת בעצמך" . חפשו יצירות ורעיונות שתוכלו ליצור עם הילדים. עירכו רשימת חומרים ורעיונות, וגשו לסטוק הקרוב להצטייד בחומרים הנדרשים. מוטב לגשת ממוקדים ובלי הילדים ככה לא תתפזרו ותקנו סתם.

גם אם אתם לא אומנים יוצרים ביום יום, זיכרו כי יצירה משותפת היא זמן איכות משותף לכם ולילדים. בעינהם מה שתיצרו כל עוד זה איתם, יהיה מושלם. אז תשתחררו. ותזרמו לתוך חוויה אמיתית.

טיפ שלישי, רכזו לעצמכם את כל הפעילויות שהעיר מציעה או לחילופין שתמיד רציתם ללכת ולא הספקתם. שבצו את הפעילויות בטבלה חודשית, כך שתמיד תהיו ערוכים ותמנעו מחוסר וודאות שמוביל לשעמום, שמוביל למתח מיותר. כשהכל מסודר מראש, מרגישים את הסדר גם בתפקוד. שימו לב שיש הרבה פעילויות חינמיות והרבה גנים מדליקים (חפשו את הטורים הקודמים). גם פעילויות מרהיבות בתשלום לא חסר, ולקראתן מומלץ לחפש הטבות אשראי או כרטיס מועדון.

ובעיקר תזכרו שהיעדר שיגרה הוא בעיקר צורך של כולנו לנשום ולשחרר.

כמו שכבר וודאי זימרתם עם הילדים בגרון ניחר – 'הכל הכל אני יכול, כי זה החופש הגדול….' אל תשכחו מים, כובע וקרם הגנה בכל יציאה. ושתהיה לנו חופשת קיץ טובה ובטוחה!

**בשבוע הבא, שלל טיפים ורעיונות לבילויים וארגון לו"ז השעות.


ההגנה על ילדינו צריכה להיות בכל גיל

גני השעשועים בירושלים – הנה אנחנו באים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר