פיגוע דקירה בגבעת המבתר – צעיר בן 20 נפצע קשה; המחבל נוטרל

צעיר כבן 20 נדקר באורח קשה ברחוב ששת הימים בגבעת המבתר. המחבל נורה בשייח ג'ראח

פורסם בתאריך: 22.10.22 17:15

חשד לפיגוע דקירה בגבעת המבתר: לפני שעה קלה  התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה ברחוב ששת הימים בגבעת המבתר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "כוחות רבים הוזעקו למקום ומבצעים סריקות לאיתור החשוד. מהמקום פונה פצוע באורח קשה לקבלת טיפול רפואי".

עוד נמסר מהמשטרה: "הרקע לאירוע בבדיקה".

בסמוך לשעה 16:15, התקבל במשטרה דיווח על דקירה של הולך רגל בכביש בר לב- ששת הימים בירושלים. החשוד דקר עובר אורח באמצעות סכין ונמלט מהמקום.

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו למקום בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו סריקות אחר חשוד במעשה.

"לפני מספר דקות שוטר מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה עם חפץ בידו באזור שייח׳ ג’ראח", מציינים במשטרה. השוטר ביצע אחריו מרדף שבמהלכו החשוד הסתובב לכיוונו עם חפץ בידו. השוטר שחש סכנת חיים ביצע ירי וניטרל אותו. בדקות אלו מקיים מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן מקיים הערכת מצב בזירת האירוע ומנחה על המשך הפעילות המבצעית והחקירתית הנדרשת".

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 16:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע ברחוב ששת הימים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק גבר כבן 20 במצב קשה עם פציעה חודרת".

חובש רפואת חירום במד"א יונתן שור סיפר: "הפצוע שכב על שביל כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

(צילום: דוברות המשטרה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר