ירון צדקיהו, דרור אטרי, נינו פרץ (צילומים: נדב-בן אוד, פרטי, אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים)
(מימין) ירון צדקיהו, דרור אטרי, נינו פרץ (צילומים: נדב-בן אוד, פרטי, אגף דוברות לשכת המסחר ירושלים)

צדקיהו ואטרי: יש יו"ר ועד חדש לשוק; פרץ: זאת בדיחה, עילה לתביעת לשון הרע

הסוחר הוותיק ירון צדקיהו ונשיא לשכת המסחר דרור אטרי הוציאו השבוע הודעה לתקשורת: מינינו יו"ר חדש לעמותת סוחרי השוק במקומו של נינו פרץ; מנגד, במכתב חריף שהוציא פרץ, נמסר כי אין בסמכותם לבצע מהלך שכזה וכי מדובר בעילה לתביעת דיבה

פורסם בתאריך: 19.7.18 10:08

האם בשוק מתרחשת דרמה או שמא סערה של רעשי רקע על מאומה? לטענת ירון צדקיהו, סוחר ותיק בשוק ודרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים, הם ביצעו מהלך להדחת נינו פרץ מתפקידו כיו"ר ועד עמותת הסוחרים בשוק (הפורום לקידום התיירות מחנה יהודה). פרץ, מנגד, טוען כי לשניים אין כל מנדט או סמכות לביצוע מהלך כלשהו בנושא זה.

ל"כל העיר" נודע כי ביום שני, 16.7, בצהריים נפגשו כמה מסוחרי שוק מחנה יהודה בבית לשכת המסחר במרכז העיר, והצביעו ביניהם האם להדיח את פרץ. את המפגש יזם צדקיהו – ולבסוף הכריז פורום זה על יו"ר אחר מבחינתו.



העימות בין הצדדים עולה בין השאר על רקע הבחירות לראשות העיר. כידוע, פרץ, מקורבו של ראש העיר ניר ברקת, תומך בזאב אלקין בבחירות לראשות העיר. מנגד, צדקיהו תומך במשה ליאון.

בהודעתו לתקשורת של אטרי נכתב כי קיבל טענות לפיהן פרץ עשה "שימוש פוליטי פסול במעמדו לטובת אחד המועמדים במרוץ לראשות העיר; היעדר שקיפות, אי הקפדה על ניהול תקין ועל תיעוד ההתנהלות הכספית של העמותה ועוד מגוון דוגמאות המעלות חשד לפגיעה בטוהר המידות".

צדקיהו, חבר ועד העמותה ומוותיקי סוחרי השוק, ציין בהודעה לתקשורת: "באנו לבית לשכת המסחר לפני שנתיים במטרה להביא לאחדות וניהול תקין של השוק, לצערי, נינו הבטיח כי אחרי חצי שנה יתקיימו בחירות ליו"ר והוועד המנהל דבר שלא קרה עד היום. נפל דבר בשוק מחנה יהודה, החזרנו את השוק לידי הסוחרים. כולנו מחויבים לאחדות בקרבנו ומהיום נפעל כגוף אחד ומאוחד".

פרץ, מצידו, השיב לשניים במכתב חריף באמצעות עו"ד אריאל כהן, ובו נטען כי מדובר בעילה לתביעת לשון הרע. "מכתבים שנשלחו מטעם חברים לכאורה בעמותה ובחתימתם (ובחסותך) מוציאים את דיבתו של מרשי רעה באופן שדברים פורסמו ברבים, ומעלים האפשרות לעילה תביעה בדבר הוצאת לשון הרע", כך נכתב.


שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)


עוד מוסיף וטוען עו"ד כהן כי עמותת הסוחרים מטעם פרץ הוקמה כדין, "ולעמותה זו מונה רואה חשבון שפועל מטעמה ובשמה. מדובר בעמותה שיש לה ועד מנהל, ועד ביקורת ויו"ר פעיל והכל בהתאם לתקנון מוסדר. מדובר בעמותה שפועלת למען סוחרי השוק, מקיימת אסיפה כללית כסדרה ובחירות לחברי ועד וחברי ועדת הביקורת".

בהמשך כותב עורך דינו של פרץ לאטרי: "אבקש להזכירך כי אינך גוף סטטוטורי ולפיכך לא ברור מקור הסמכות שמכוחה אתה בוחר לפנות למרשי".

השבוע אמר צדקיהו בשיחה עם "כל העיר" כי "זהו נגמר, קיימנו כינוס של ההנהלה של העמותה, הצבעה במקום, היה רוב. מינינו יו"ר חדש לשוק, עד לבחירות חדשות".

פרץ מסר השבוע ל"כל העיר": "ישבו שם אולי כמה סוחרים, שבכלל לא מייצגים את השוק, וכמה אנשים שבכלל לא עובדים בשוק, וקבעו שעשו לי הדחה. וזה עוד בעמותה שאני הקמתי. הרי זאת בדיחה".


התוכנית להארכת מנהרת כיכר צה"ל לכיוון צפון מתקדמת


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר