אירוע קיץ בפארק הנוער במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)
אירוע קיץ בפארק הנוער במעלה אדומים (צילום: עיריית מעלה אדומים)

שלישי בפארק הנוער במעלה אדומים: מסיבת סוף הקיץ

אחרי חודשיים מלאים באירועים לקטנים ולגדולים, ביום שלישי תתקיים מסיבת הסיום עם הופעות של ילד הג'ונגל 'רוי בוי' ושל הזמר דודו אהרון

פורסם בתאריך: 28.8.19 17:37

ביום ראשון הקרוב יחזרו הילדים ובני הנוער לספסל הלימודים, אבל את הפיאנלה של אירועי החופש הגדול והקיץ שמרו במעלה אדומים ליום שלישי, 3.9, אז תתקיים בפארק הנוער מסיבת סוף הקיץ.

האירוע, שאותו תנחה טל מדיוני, מיועד לכל המשפחה והכניסה אליו חופשית. המסיבה תחל בשעה 19:00 עם מופע לבני הנוער של ילד הג'ונגל 'רוי בוי'. לאחר מכן, בשעה 20:30 יוכלו גם המבוגרים ליהנות מהופעה של דודו אהרון, שישים חותמת אחרונה על אירועי הקיץ העירוניים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"הקיץ מסתיים השבוע ואיתו מסתיים גם שיגעון המאניה של יולי-אוגוסט שהפך במהירות ללהיט עירוני", מדגישים בעיריית מעלה אדומים. "אדוMניה הפך למותג שכולם מדברים עליו בכל מקום, ואירועי הקיץ שהתקיימו בעיר זכו להצלחה והיענות עצומה של בני הנוער. המערך של אדוMניה כולל הודעות אס.אם.אס, הודעות וואטסאפ, אתר אינטרנט משודרג בו הוקם מתחם אירועים מיוחד, קמפיין מסיבי ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, שילוט חוצות, פרסום בעיתון זמן מעלה ובאפליקציה מעלה נט".

לפסטיבל אדוMניה שותפים עיריית מעלה אדומים, אגף הנוער במתנ"ס, היכל התרבות, מועדון המטרו ובני הנוער עצמם, שלקחו חלק פעיל בתכנון ובבחירת האמנים שהגיעו בחודשי הקיץ למעלה אדומים.



בעירייה מביעים שביעות רצון גדולה מ"רמת המעורבות הגבוהה של בני הנוער והתושבים בשלל 150 האירועים במגוון הקטגוריות. באגף הנוער במתנ"ס מרוצים מאוד מהצלחת הפעילויות ואין ספק כי ההשתתפות של בני הנוער בארגון היתה טובה ומועילה".



סגן ומ"מ ראש העיר, גיא יפרח, מחזיק תיק הנוער, מסכם את הפסטיבל ואומר: "תוכנית הקיץ שלנו היתה ייחודית למעלה אדומים בכך שהיא שילבה פעילויות של התנדבות ותרומה לקהילה לצד בילוי, מופעים ואטרקציות. החשיבה היתה לשלב מעורבות חברתית, תרומה לקהילה, פנאי ותוכן ערכי, ואני שמח שהצלחנו. התכנית נתנה מענה לכל תקופת הקיץ, כך שכמעט מדי ערב היה לבני הנוער היכן לבלות, והכל במחירים מסובסדים או ללא עלות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר