שושנה בר (צילום: בן רייזר)
שושנה בר (צילום: בן רייזר)

פתוח בשבת בירושלים: שנתיים לשושנה בר במרכז העיר

רוק, בלוז, ג'אז, פאנק - איזה גרוב בא לכם בסופ"ש? השושנה בר ברחוב שושן כבר הפך להיות סוג של בית לירושלמים ולירושלמיות עם מוזיקה טובה, דרינקים והופעות

פורסם בתאריך: 30.1.20 12:25

הבר הצעיר "שושנה בר", שפועל גם בשישי בערב, חגג בשבוע שעבר סופ"ש יומולדת שנתיים. הבר פועל ברחוב שושן במרכז העיר ומושך אליו קהל צעיר שנהנה ממוזיקה טובה, הופעות ודרינקים.

חגי הירשמן, בעלי הבר, מדגיש בשיחה עם "כל העיר" כי "מבחינתי אין סיבה שלא לפתוח את הבר בשבת, זה מובן מאליו. יש קהל בליינים גדול, אני עצמי לא אדם דתי ומבחינתי זו הדרך הטבעית. בנוסף, אנו חיים במציאות שבה יש חובת הוכחה, מפני שירושלים עובדת ופועלת בשבת".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


הירשמן מוסיף ומספר כי "שושנה בר הוא בר שכונתי מאוד לא מתיימר. אנחנו משמיעים מוזיקה מגוונת – רוק, בלוז, ג'אז, פאנק. המוסיקה היא בווליום שמאפשר למבלים לדבר, זהו בר ישיבה ואנחנו מכנים אותו 'בית לירושלמים'".


שושנה בר (צילום: בן רייזר)

שושנה בר (צילום: בן רייזר)


קוקטיילים מיוחדים: "הערק של הילדים", "ג'ין של נסיכות", "טקילה של הדודה". אנחנו מגישים גם סנגריה חמה, שמורכבת מיין אדום, תפוחים, תפוזים וקינמון. הכל טרי וטעים. כל שני יש לנו 'יין ללא תחתית' – משלמים 69 שקל ושותים כמה יין שרוצים".

"אנחנו עורכים הופעות ואירועים, אבל לא באופן קבוע. בימי שישי Black Friday – מוזיקה שחורה כל הלילה, ויש גם די.ג'יי שמנגן. כמו כן, יש Happy Hour בכל יום שישי החל מ-22:00 עד 23:00. בשאר השבוע מ-20:00 עד 22:00 – 1+1 על בירות מהחבית ועל יין. אפשר לשתות עם פיצה ונשנושים".


שושנה בר (צילום: בן רייזר)

שושנה בר (צילום: בן רייזר)


טווח מחירים: 40-10 שקלים.

מתי לבוא?
יום שישי: 22:00 עד אחרון הלקוחות.
יום שבת: 20:00 עד אחרון הלקוחות.
ימי ראשון עד חמישי: 20:00 עד אחרון הלקוחות.

איפה?
"שושנה בר", רחוב השושן 7, ירושלים.




 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאפו לאתר כל העיר באייפון שמנגיש לי אייטמים חמים, ונותן לי עידכונים קונקרטיים על כל מה שקורה בירושלים , כיועץ נדל״ן ושמאי מקרקעין ממשרד הולילנד נכסים , אני חייב להיות מעודכן על כל הנעשה בעיר, הואיל ויש קרולאציה בין פוליטיקה , ביטחון, כלכלה , ונדל״ן. בברכה, משה שי יועץ נדל״ן הולילנד נכסים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר