מסעדת "הפונדק" (צילום: שירה ולני)
מסעדת "הפונדק" (צילום: שירה ולני)

פתוח בשבת בירושלים: 32 שנה למסעדת הפונדק בעין כרם

במסעדת הפונדק בעין כרם, שמציעה גם בשבתות ארוחות בוקר ומגוון מנות צהריים, מתחייבים להגיש את הגולאש הכי טוב בארץ; צריך להזמין מקום מראש

פורסם בתאריך: 21.1.20 15:11

מסעדת הפונדק שבעין כרם היא אחת המסעדות הוותיקות בירושלים – כבר 32 שנים שהמקום מציע, גם בשבת, ארוחות למשפחות. בעלי המקום אוסקר גולדשטיין, (יחד עם שי לוי), מספר בשיחה עם "כל העיר" על מגוון הלקוחות בשבת: "בעין כרם רוב העבודה זה בשישי ובשבת. אז כל החילונים מגיעים, החל ממשפחות ועד לתיירים. המסעדה היא יחסית עממית, והמחירים בה פופולריים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


גולדשטיין מפרט ומספר כי "יש עסקיות צהריים שכוללות מנה ראשונה בחינם, כלומר משלמים רק על המנה העיקרית. כמו כן, יש מחירי מבצע על פילה בקר עם שתי תוספות".

מנות מיוחדות? "יש לנו את הגולאש הכי טוב בארץ", מתחייב גולדשטיין. "המטבח ברובו הוא בסגנון איטלקי ומציע מבחר בשרים, דגים ופסטות. פוקאצ'ות שיוצאות ישר מהטאבון. בנוסף, קבב רומני על בסיס בשר בקר. לברק שלם עם ירקות זו מנה נהדרת, גם פילה דניס. יש מנה מיוחדת של פולנטה עם פטריות ואספרגוס".

"ארוחות הבוקר נעות בין 49 שקלים ועד 110 שקלים, שזהו המחיר לארוחת בוקר זוגית עשירה במיוחד, הכוללת סוגים שונים של ביצים, גבינות, אבוקדו, חצילים עם טחינה, ריבה, חמאה, שמנת, קוראסונים, קפה ומיץ".


מסעדת "הפונדק" (צילום: שירה ולני)

(צילום: שירה ולני)


"אנחנו עושים הרבה אירועים פרטיים ל-70-30 אנשים", מוסיף גולדשטיין. "לרוב זה ימי הולדת, בר מצווה, מי שרוצה פרטיות במקום יכול להזמין".

"הייחודיות של המקום מתבטאת ביחס שלנו לקהל הלקוחות. ככה בנינו את המקום וכך אנחנו שורדים כבר 32 שנים. יש הרבה מאוד קליינטים קבועים ומשפחות. יש כאן יחס חם ואנחנו מאוד גמישים בנושא שירות. אם מישהו לא מרוצה – מחליפים את המנה".

צריך להזמין מקום מראש? "בשישי ובשבת צריך להזמין מקום מראש", אומר גולדשטיין, "אם לא תזמין שולחן עד יום רביעי כנראה שלא יהיה מקום".

טווח מחירים: 90-60 שקלים לסועד.ת.


מסעדת "הפונדק" (צילום: שירה ולני)

מסעדת "הפונדק" (צילום: שירה ולני)


מתי לבוא?
יום שבת: 9:00-חצות
יום שישי: 9:00-חצות
ימי ראשון עד חמישי: 9:00-חצות

איפה?
"הפונדק", רחוב המעיין 9, ירושלים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר